Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva06:Kannattaa ehdottomasti vaan varmistaa, että suppilo-osassa on se silikoninen "imutyyny" tallella. Se juuri on iso osa tuon pumpun ihanuutta ja niitä on paketissa vain yksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.
Alkuperäinen kirjoittaja mammx2:Alkuperäinen kirjoittaja Maarja:Alkuperäinen kirjoittaja Mama 2007:Olen kuullut, että käytettynäkin voisi ostaa. Kannattaisko netistä etsiä?...
Mitäs kun vuokraavat pumppuja sairaalas yms....kyl voi käytettynä ostaa, keittää ja pesee vain hyvin.