Rintaliivi ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poistettu

Jäsen
26.01.2010
51
0
6
Siis en tiedä minkä kokoisia liivejä käyttää. oon varmaan kokeillu kaikki olemassa olevia kokoja mut mikään ei passaa. kaikissa aina joku ongelma. kävin jopa liivi liikkeessä ja akka sielä mittas ja ostin sit yhdet liivit no ei nekään sovi. jää sitä tyhjää tilaa siihen yläpuolelle mis alkaa olkaimet joten oon ajatellu et ne olis ehkä liian isot mut ei kuitenkin ne tursuaa rinnat ulos... ei oo niinku missää mitään järkee.. rintojen eriparisuuskin tuo vielä lisää ongelma... apuvaaa!!

Mee toiseen liikkeeseen ja vaadi kunnon palvelua. Ja kerro jo siellä liikkeessä ollessasi, millaisia ongelmia yleensä kohtaat. Miten suuri ero eriparisissa rinnoissa on? Jonkin verran voi tasata valitsemalla liivit, joissa on irrotettavat täytteet ja ottaa siltä isomman rinnan puolelta se täyte pois (ja jättää sille toiselle puolelle).

Tota en ymmärtänyt mihin jää tyhjää tilaa? Kuppien yläosaanko? Minkä malliset kupit? Kovat vai pehmeät?

joo,eipä löydy minullekaan oikein hyviä liivejä. oon iso tyttö, ja liivit on joko sellaisia,että puristaa ympärysmitaltaan, tai sitten kuppi on liian pieni.. vaikka miten ettii niin oikeaa kokoa ei tunnu löytyvän..

Alkuperäinen kirjoittaja ooo:
Sama ongelma kuule mullaki :laugh:
Ei meinaa löytyä hyvän mallisia...

Meinaako ne et tissien pitäs olla kainaloissa, ku mulle ne kupit on aina liian kaukana toisistaan

Ootko varma että sulla on oikea ympärysmitta? Kuulostaa siltä, että se saattais olla liian iso.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mee toiseen liikkeeseen ja vaadi kunnon palvelua. Ja kerro jo siellä liikkeessä ollessasi, millaisia ongelmia yleensä kohtaat. Miten suuri ero eriparisissa rinnoissa on? Jonkin verran voi tasata valitsemalla liivit, joissa on irrotettavat täytteet ja ottaa siltä isomman rinnan puolelta se täyte pois (ja jättää sille toiselle puolelle).

Tota en ymmärtänyt mihin jää tyhjää tilaa? Kuppien yläosaanko? Minkä malliset kupit? Kovat vai pehmeät?

eriparisuus on aika suurta, vasen rinta B-kuppia ja oikea D-kuppia. Vissiin se on se yläosa sitten mihin jää sitä tyhjää.. yleensä ne joissa on kovempi se kuppi aiheuttaa enemmän ongelmaa ja nää jos on pehmeetä/pelkkää kangasta sopii paremmin. toisaalta niissä pehmeissä huomaa sit paremmin eriparisuuden, rintojen ruman muodon ja nännit näkyy läpi..

Haittaako se tyhjä yläosa sit? Tuntuuko se jotenkin pahalta tai näkyykö se ulospäin? Vai häiritseekö sua vaan kun tiedät että siellä on tyhjää?

Jos eriparisuus on noin suurta, tarvitset kyllä enemmänkin täytteitä sinne toiseen kuppiin. Miten sit yleensä toimit?

no tää tyhjyys juttu ei niin kovasti haittaa vaan se että mä ite tiedostan sen ja mietin että huomaakohan joku/näkyyks paidan läpi jne... luultavasti ei huomaa.... niin ja se näyttää rumalta esim jos joskus haluais vaikka olla seksikäs alusvaatteissa miehelle...

eniten häiritsee se ettei tissit pysy liiveissä paikoillaan vähän liikkuu enemmän esim siivoo tai jotain niin rinnat tursuaa ulos liivesitä tai pullahtaa kokonaan ulos...

Alkuperäinen kirjoittaja Martta-kerttuli:
no tää tyhjyys juttu ei niin kovasti haittaa vaan se että mä ite tiedostan sen ja mietin että huomaakohan joku/näkyyks paidan läpi jne... luultavasti ei huomaa.... niin ja se näyttää rumalta esim jos joskus haluais vaikka olla seksikäs alusvaatteissa miehelle...

eniten häiritsee se ettei tissit pysy liiveissä paikoillaan vähän liikkuu enemmän esim siivoo tai jotain niin rinnat tursuaa ulos liivesitä tai pullahtaa kokonaan ulos...

No ne kyllä kuulostaa sit liian isoilta... :/ hankalan kuuloista. Mites jotkut, jossa on enemmän kiinni olevat kupit? Kehoitan menemään uudestaan asiantuntijan mitattavaksi ja kertomaan sille kaikki ongelmat.

No ne kyllä kuulostaa sit liian isoilta... :/ hankalan kuuloista. Mites jotkut, jossa on enemmän kiinni olevat kupit? Kehoitan menemään uudestaan asiantuntijan mitattavaksi ja kertomaan sille kaikki ongelmat.

sittenhän ottamalla pienemmät liivit poistais ongelman mutta tursuaa pienissäkin liiveissä melkein vielä pahemmin. ehkä mulla on sitten aivan väärän malliset liivit. mutta täytyy käydä jossain toisessa liikkeessä vielä katsomassa ja kyselemässä...

sittenhän ottamalla pienemmät liivit poistais ongelman mutta tursuaa pienissäkin liiveissä melkein vielä pahemmin. ehkä mulla on sitten aivan väärän malliset liivit. mutta täytyy käydä jossain toisessa liikkeessä vielä katsomassa ja kyselemässä...

Kyllä, väärältä mallilta nyt kuulostaa ja kovasti. Toi Marsipaanileipurin linkki kannattaa vilkaista ja tarkoitin just tota "full cup"-mallia kun puhuin enemmän kiinni olevista kupeista.

Tsemppiä etsintöihin, mä meen nukkumann ny.

Alkuperäinen kirjoittaja ooo:
Sama ongelma kuule mullaki :laugh:
Ei meinaa löytyä hyvän mallisia...

Meinaako ne et tissien pitäs olla kainaloissa, ku mulle ne kupit on aina liian kaukana toisistaan

Ootko varma että sulla on oikea ympärysmitta? Kuulostaa siltä, että se saattais olla liian iso.

jep. ihan napakka on, kupit vaan on niin kaukana toisistaan

Täytyy olla huono liiviliike, jos suoraan marssit huonojen liivien kanssa pois. Tai ehkä vaan sinulla ei ole mitään käsitystä, mikä on hyvä liivi.

Pitää kokeilla vaikka kaikki mallit läpi. Älä tyrmää ulkonäön perusteella liivejä, vaan oikeasti kokeile kaikki tyhmätkin mallit ja ne mallit jotka ovat sinusta liian kalliita. Ota kohtuulliset sivuun, kokeile mahdollisesti osasta liivejä vielä rinnakkaiskoot. Kohta huomaatkin, että kyllä niitä liivejä löytyy oikeasti hyviäkin. jodut ehkä luopumaa a) ulkonäkötoiveesta, koska sulle ei sovi silmää miellyttävä malli tai b) rahaa menee enemmän.

Mä kokeilen usein 10-15 liivit ja niistä kyllä löytyy ne parit hyvät. Ja tietty eri merkkejä....

mullakin jää aina sitä tyhjää pussia siihen yläreunaan, johtuu siitä että rinta on menettänyt täyteläisyyttä imetyksessä ja kun laittaa rintaliivit niin niiden painopiste on alhaalla! B kuppi on mulle liian pieni ja c taas jää se pussi! sellaiset liivit mis on alareunassa täyte voi istua, mut mua ittea ärsyttää pitää sellasia, tykkään mahdollisimman huomaamattomista ja painamattomista

Alkuperäinen kirjoittaja :):
mullakin jää aina sitä tyhjää pussia siihen yläreunaan, johtuu siitä että rinta on menettänyt täyteläisyyttä imetyksessä ja kun laittaa rintaliivit niin niiden painopiste on alhaalla! B kuppi on mulle liian pieni ja c taas jää se pussi! sellaiset liivit mis on alareunassa täyte voi istua, mut mua ittea ärsyttää pitää sellasia, tykkään mahdollisimman huomaamattomista ja painamattomista

sekin on varmaan yks tekijä miks mun liivit ei istu kun imetysten takia rinnat roikkuu ku 9-kymppisellä mummolla....

Alkuperäinen kirjoittaja tissi:
Mä kokeilen usein 10-15 liivit ja niistä kyllä löytyy ne parit hyvät. Ja tietty eri merkkejä....
Aina ei löydy sitä hyvää, vaikka kokeilisi asiantuntevan myyjän kanssa paritkymmenetkin. Joku toinen kerta voi sitten tapahtua ihme ja kolmesta kokeillusta kaksi on hyviä...

Minäkin neuvoisin kokeilemaan toisen liikkeen valikoimaa. Joku toinen kerta taas siinä huonossa liikkeessä sattuukin olemaan uudet hyvät mallit.

Yhteistyössä