Rintaliivi apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pursuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pursuaa

Vieras
Vihaan ostella liivejä kun mitkään ei tunnu istuvan ja koot kauniissa aina pieniä :(
Käytän 80-85 D-DD-E kokoa mut en tiedä liekkö oikea kumminkaan.

Kuppien tulee olla todella leveät siis tulla reilusti rintojen eteen eikä se dekoltee (?) aukko saa olla laaja muuten rintani puruavat päivän mittaan ihme pahkuroille. Onko mulla siis liian pienet kupit liiveissä?

Monesti myös tuo ympärys jättää ikävät rannut päivän jälkeen ihoon mut isompi ympärys tuntuu ettei tue ollenkaan.

Kaarituetkin välillä painaa mut ilman niitä liivit tuntuu muodottimolti. Tai se alareuna taipuu istuessa aina rullalle eikä rinnat ole hyvin sit.

Olisiko parasta mennä vaan ammattilaisen luokse ja ostaa kerralla yhdet hyvät liivit? Mistä neitistä saisi hyviä liivejä? Liivivarasto taitaa olla tasan 2 joita nyt jotenkin ilkee käyttää... Uusia siis saisi hommata mut moneen kalliiseen ei ole varaa.

Selkä on usein kipeä ja liiveissä saa olla leveät olkaimet.
Kuppikoko, onko ne minulla isot? Mielestäni mulla on vaan kaksi tyhjää nahkapussia tossa edessä näin imetyksien jälkeen mut jso kokeilen pienempää (kenties topattuakin) niin eihän siinne mahdu puoletkaan näistä nahkapusseista :(

Onko muita joille liivien osto on jotain :X

Sama täällä. Itsellä koko 90 DD, E. Rinnat roikkuvat nahkapussit, olleet aivan nuoresta asti. Siis rintaliivien osto on aivan kauheaa. Ja jos joskus löydän hyvät, niin ostan heti kahdet. Olen Lindexsiltä löytänyt aina joskus sopivia liivejä. Mutta ei ainakaan sieltä. Mihinkään liivikauppaan en ole koskaan jalallani astunut, sellaiseen ei ole rahaa.

Suosittelen Changea. Siellä saa asiantuntevaa palvelua ja myyjät auttaa oikean koon valinnassa. Tulevat vaikka sinne koppiin kattomaan jos haluaa ja näin on löytynyt sopivat imetysliivit ja imetyksen päätyttyä myös oikeanlaiset ainakin mulle.

Yhteistyössä