Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Rasituksessa vai levossa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ylipaino ahistaa sua
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Onko se semmone että pelkäät että vihloo/viiltää jos vedät henkeä varsinki syvään?
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Onko se semmone että pelkäät että vihloo/viiltää jos vedät henkeä varsinki syvään?
hmm..ei..vähän niinku ois vatsalaukku tulessa tai jotain..muttei tosiaan ole närästystä... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Onko se semmone että pelkäät että vihloo/viiltää jos vedät henkeä varsinki syvään?
hmm..ei..vähän niinku ois vatsalaukku tulessa tai jotain..muttei tosiaan ole närästystä... :ashamed:
No toi on kans närästystä. Närästystä on kahta tyyppiä, kurkus tuntuvaa ja rinnastuntuvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:voi että mä olen tyhmä!! :ashamed: sitä se varmaan vain sitten on.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:voi että mä olen tyhmä!! :ashamed: sitä se varmaan vain sitten on.. :snotty:
No ei se tyhmää ole. Mulla on samaa vaivaa... todella inhottavan tuntuistaMulla tulee tuota jos syön liikaa kerralla tai juon liikaa kerralla. Sitten mulla on tuota ihan kurkkuun asti tulevaakin vaivaa välillä, en tiedä sit kumpi on inhottavampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:mulla oli raskauden aikana sitä kurkussa tuntuvaa..nyt vasta tota mahalaukussa tuntuvaa.. :/