rintaa jotenkin puristaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

memmu89

Aktiivinen jäsen
21.11.2007
3 526
0
36
36
..tai ahistaa..ja tuntuu niinku rintsikoiden tukikaari painais muttei paina ( otin ne pois )..semmonen tunne ettei tiedä uskaltaako hengittää.. :( mitähän tää vois olla?? :ashamed: närästystä se ei ole..
Joskus tulee semmosia "kohtauksia".. |O

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Onko se semmone että pelkäät että vihloo/viiltää jos vedät henkeä varsinki syvään?

hmm..ei..vähän niinku ois vatsalaukku tulessa tai jotain..muttei tosiaan ole närästystä... :ashamed:

No toi on kans närästystä. Närästystä on kahta tyyppiä, kurkus tuntuvaa ja rinnastuntuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Onko se semmone että pelkäät että vihloo/viiltää jos vedät henkeä varsinki syvään?

hmm..ei..vähän niinku ois vatsalaukku tulessa tai jotain..muttei tosiaan ole närästystä... :ashamed:

No toi on kans närästystä. Närästystä on kahta tyyppiä, kurkus tuntuvaa ja rinnastuntuvaa.

:laugh: voi että mä olen tyhmä!! :ashamed: sitä se varmaan vain sitten on.. :snotty:

:laugh: voi että mä olen tyhmä!! :ashamed: sitä se varmaan vain sitten on.. :snotty:

No ei se tyhmää ole. Mulla on samaa vaivaa... todella inhottavan tuntuista :( Mulla tulee tuota jos syön liikaa kerralla tai juon liikaa kerralla. Sitten mulla on tuota ihan kurkkuun asti tulevaakin vaivaa välillä, en tiedä sit kumpi on inhottavampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei se tyhmää ole. Mulla on samaa vaivaa... todella inhottavan tuntuista :( Mulla tulee tuota jos syön liikaa kerralla tai juon liikaa kerralla. Sitten mulla on tuota ihan kurkkuun asti tulevaakin vaivaa välillä, en tiedä sit kumpi on inhottavampaa.

mulla oli raskauden aikana sitä kurkussa tuntuvaa..nyt vasta tota mahalaukussa tuntuvaa.. :/

mulla oli raskauden aikana sitä kurkussa tuntuvaa..nyt vasta tota mahalaukussa tuntuvaa.. :/

Mulla tuli kans raskauden jälkeen. Mulla jäi raskaudesta 10 kg ylimääräistä. Joten oon aatellu josko ne 10 kiloa sitten painais mahaa ja aiheuttais tuota refluksia tai sitten mahaportti on löystynyt.

Yhteistyössä