Rikoinko ystäväni avioliiton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Olimme ystävä pariskunnan kanssa perjantaina iltaa viettämässä. Loppuillasta tanssitiin kaikki yhdessä ja sen jälkeen minä tanssin ystäväni miehen ja hän minun mieheni kanssa. Kun kappale loppui palattiin takaisin "omien" luo. Yht'äkkiä ystäväni katsoi miestänsä murhaavasti ja sanoin kovaan ääneen:" Rupesko sulla seisomaan??!!" Me ukon kans vilkastiin toisiamme eikä osattu sanoa yhtään mitään. Tästä seurasi kauhea tappelu ja lopputuloksena ystäväni aikoo ottaa eron miehestään, eikä mies ole tuon illan jälkeen kotiin palannut.
Ystäväni vakuutti minulle, ettei syy millään tavalla ole minun, mutta silti mieltäni painaa kovasti tämä asia. En todellakaan haluaisi olla rikkomassa kenenkään liittoa, mutta nyt näyttää, että tahtomattani sain sen aikaan.:(
itkettää ja surettaa, sillä samalla menetimme hyvät ystävät.:'(

Et rikkonut. Ehkä tuo juuri laukaisi jotain, mutta jos suhde on tuolla tasolla ja ystäväsi on noin vainoharhainen, niin ihan mikä tahansa asia olisi voinut rikkoa sen. Lähinnä oli vain ajan kysymys, mikä sen laukaisee. Jos tuollainen voi rikkoa liiton, niin sitten sen olisi voinut saada aikaiseksi hymyilevä kassaneitikin.

Pakko myöntää että mahtais tuntua minustakin kamalalta jos miehelläni alkaisi seisoa kun tanssii jonkun ystäväni ( tai vaikka vieraankin naisen ) kanssa :$ Tuskin nyt kuitenkaan eroa ottaisin mut kyllä se tuntuis ihan helvatan pahalta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et rikkonut. Ehkä tuo juuri laukaisi jotain, mutta jos suhde on tuolla tasolla ja ystäväsi on noin vainoharhainen, niin ihan mikä tahansa asia olisi voinut rikkoa sen. Lähinnä oli vain ajan kysymys, mikä sen laukaisee. Jos tuollainen voi rikkoa liiton, niin sitten sen olisi voinut saada aikaiseksi hymyilevä kassaneitikin.

Peesi. Ja vaikka olisi ukolla alkanutkin jöpöttää niin ei se ole sen ukon vika! Saahan sitä ihminen tuntea helkkari, eri asia on sitten et miten toimii ja mitä tekee!!!

alkoko sillä sit seisomaan?
varmaan ainakin kyseisen miehen kiertäsin kaukaa tämän jälkeen

Enpä alkanu kyselemään. Mut ei kyllä itsenikään tee yhtään mieli mennä lähelle koko miestä.. Oli kyllä kaikkinensa niin outo ja yllättävä tilanne, etten oikeen mitään osannu sanoa tai tehdä.:/ Eikä kyseessä ollut edes mikään hidas biisi tai mitään sellasta. Enkä todellakaan lirkutellut tms. tämän miehen vaimo ja mun mies tanssi ihan siinä vieressä, joten JOS olisin lirkutellut tai muuta, niin he kyllä sen olisivat huomanneet.

jos et tehnyt mitään se stondiksen eteen niin ei se sun vika ole, että miehellä oli kalu kovana... etkä ole mielestäni millään lailla osallinen jos niille nyt ero tulee.... mahtaa sitä toista miestä hävettää...

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Peesi. Ja vaikka olisi ukolla alkanutkin jöpöttää niin ei se ole sen ukon vika! Saahan sitä ihminen tuntea helkkari, eri asia on sitten et miten toimii ja mitä tekee!!!

Peesi minultakin.

Yhteistyössä