Rikkipoikkihajallapaskana...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
an
Voi, iso halaus sinulle! Sinulla on ihanat lapset, nauti heistä. Vähitellen maailma alkaa näyttää paremmalta ja huomaat, että olikin parempi päästä siitä paskasta eroon. Todella surullista ja ikävää, mutta vielä jonain päivänä olet onnellinen lastesi kanssa.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Höh, paha mieli tuli mullakin sun puolesta. :hug: Uskon, että sattuu ja lujaa. :(

Mut jos yhtään lohduttaa, tokkopa tuo uusikaan suhde kestää, jos kerran ex-ukkosi tuota maata on...
Siihen en usko itekään että kestäisi... loppunee viimeistään siinä vaiheessa kun uudelle naiselle selviää mihin paskaan on kätensä iskenyt. Mua vaan surettaa lasten puolesta jo valmiiksi ajatus siitä että ne isän parisuhteet ei tällä meiningillä tule pysyviä olemaan... silläpä toivon, että ymmärtäisi pitää naisensa lapsista erossa, mutta tiedän että niin ei tule käymään.
 
vieras
Voimahalaus. Exäsi on munaton "mies", täysi luuseri. Onneksi sinulla ihanat lapset, heidän avullaan jaksat taas seuraavaan päivään, ja joskus vielä koittaa se päivä, kun löydät itsellesi uuden rakkauden, kunnollisen miehen.
 
clivia
Onneksi on lapset,se on naisen voimavara.Äijiä tulee ja menee ja ne on kaikki petollisia paskiaisia,siihen pitää vaan osata suhtautua.
Ja mitä sinun äijääsi tulee,jos sen uusi 'nainen' on parikymppinen niin kyllä sillä silmät avautuu.Se on vaan ajan kysymys.
Toivottavasti on viimeisillään paksuna kun totuus selviää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Onneksi on lapset,se on naisen voimavara.Äijiä tulee ja menee ja ne on kaikki petollisia paskiaisia,siihen pitää vaan osata suhtautua.
Ja mitä sinun äijääsi tulee,jos sen uusi 'nainen' on parikymppinen niin kyllä sillä silmät avautuu.Se on vaan ajan kysymys.
Toivottavasti on viimeisillään paksuna kun totuus selviää.
No niin, eipäs yleistetä. Eivät kaikki miehet ole paskoja, ap:n ex kyllä on.
 
vieras
Hirveää! Voin kuvitella sen surun mitä itse tunnet. Oli suhde miten paska tahansa, niin kyllä niihinkin suruaikaa liittyy. Jokainen suhde kuitenkin alkaa oletuksesta, että ollaan aina yhdessä. Ja 3 kuukautta on lyhyt aika, mulla menee aina pitkä aika ennen kuin pääsen eroon tuskasta. Sytynkin erittäin hitaasti uusiin suhteisiin.

Toinen kamala aspekti on tietysti pettäminen ja suhde joka jatkuu eron jälkee, mistä todellakin tulee petetylle tunne ettei heidän kahden välinen suhde olisi mitään merkinnytkään.

Voimia!
 
millipilli
Hei iso kiitos vielä teille kaikille! Nyt on yön yli nukuttu ja mä jo päätin, että tänään on hyvä päivä :D Tästä taas noustaan... eilinen oli ihan hirvee pohjapäivä, itkin niin että lopulta oksensin. Mutta nyt on ne itkut taas itketty ja nostetaan pää pystyyn ja näytetään että täältä noustaan :)
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Hei iso kiitos vielä teille kaikille! Nyt on yön yli nukuttu ja mä jo päätin, että tänään on hyvä päivä :D Tästä taas noustaan... eilinen oli ihan hirvee pohjapäivä, itkin niin että lopulta oksensin. Mutta nyt on ne itkut taas itketty ja nostetaan pää pystyyn ja näytetään että täältä noustaan :)
Sillai se menee,mä olen valvonut ja itkenyt koko yön,joskin ihan eri asioista ja koht mentävä hammaslääkäriin kiusattavaks et tiedä siit hyvästä päivästä tänään täällä...

 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Hei iso kiitos vielä teille kaikille! Nyt on yön yli nukuttu ja mä jo päätin, että tänään on hyvä päivä :D Tästä taas noustaan... eilinen oli ihan hirvee pohjapäivä, itkin niin että lopulta oksensin. Mutta nyt on ne itkut taas itketty ja nostetaan pää pystyyn ja näytetään että täältä noustaan :)
Sillai se menee,mä olen valvonut ja itkenyt koko yön,joskin ihan eri asioista ja koht mentävä hammaslääkäriin kiusattavaks et tiedä siit hyvästä päivästä tänään täällä...

Yhh :x mulla ois kans viisaudenhampaidenpoisto syksyllä edessä
 
veeras
:hug: :hug: :hug:
mulla vähän sama tilanne oli pari vuotta sitten,kuopus oli silloin 8kk.
nyt elämä hymyilee,maailman paras mies vierellä!en olisi ikinä uskonu että tälläsen onnen ikinä löytäisin.
tsemppiä mahottomasti!
 
IhanaValo
:hug: :hug: Voi ei, otan osaa että oot tommoisen "helmen" ikinä ees löytänyt.
Tuo on sen sortin paska, mikä joutais hirttää vehkeistään kattoon..hitto kun suututtaa siun puolesta.
Voimia, vielä se elämä hymyks muuttuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Höh, paha mieli tuli mullakin sun puolesta. :hug: Uskon, että sattuu ja lujaa. :(

Mut jos yhtään lohduttaa, tokkopa tuo uusikaan suhde kestää, jos kerran ex-ukkosi tuota maata on...
Siihen en usko itekään että kestäisi... loppunee viimeistään siinä vaiheessa kun uudelle naiselle selviää mihin paskaan on kätensä iskenyt. Mua vaan surettaa lasten puolesta jo valmiiksi ajatus siitä että ne isän parisuhteet ei tällä meiningillä tule pysyviä olemaan... silläpä toivon, että ymmärtäisi pitää naisensa lapsista erossa, mutta tiedän että niin ei tule käymään.
Joskus on minullakin tullut "koiran"kanssa hankittua lapsi. Joskus 5 vuotiaana poika vielä jännitti, että kukahan täti lähtee heidän kesälomareissulleen mukaan. Nyttemmin alkaa olla jo valitettavan tottunut noihin vaihtuviin naisiin.

 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anna sellasen paskaperseen olla.mitä tuollaisella ihmisellä on merkitystä,jos ei omista lapsistakaan välitä.
Esikoisesta välittää ja esikoisen kanssa on eron jälkeen ollut enemmän kuin koskaan, mutta kuopuksen kanssa oikein ei homma toimi. Toivottavasti lähtee sekin rullaamaan. Koska vaikka ex täyspaska onkin suhteessa niin isänä on kuitenkin hyvä
 

Yhteistyössä