riitelyä aiheesta seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad but true
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad but true

Vieras
meillä tuosta aiheesta riidellään useasti viikossa. Mies vonkaa ja minua ei vaan aina huvita (sanottakoon että huvittaa kerran-kaksi viikossa, mutta pyyntöä tulee joka päivä, useaan otteeseen). Seksi on sinänsä ihan hyvää, mutta tapa esittää asia "saako tänään pillua?" tai muita erityisen romanttisia pyyntöjä. eikä auta pyytää esittämään asia edes muulla tavoin. toki joskus riettailu ja törkyehdotukset ovat ihan kivoja, mutta jos se että lähelle päästyään mies tokaisee, "sul on niin naitava perse" laskee mielialan jonnekin pakkasen puolelle. vaikka sanoo suoraan että en pidä kun puhut tuommoisia, niin se kuitataan sanomalla "niinhän sä sanot, kuitenki tykkäät"

eikä siinä kaikki, viime riidan päätteeksi mies päätyi sanomaan että "anna olla, saahan sitä muualtaki"

jos edes yhden kerran saisi hellyyttä ENNEN seksiä, suudelmia, halauksen tai silityksiä, mutta se taitaa olla liikaa pyydetty. se on kuulemma ihan turhaa ajantuhlaamista.

alan olla epätoivoinen, muuttuuko tilanne koskaan parempaan suuntaan. miten saisin mieheni ymmärtämään että tuo "haluttomuuteni" johtuu ihan oikeasti siitä karkeudesta ja hellyyden puutteesta, kun sen sanominen ei auta?

Ei se varmaan siitä muutu, valitettavasti. Ex-vaimo taas ei välittänyt seksistä, pusuista tai halauksista. Kerran kuussa lähetyssaarnaajaa, se oli sille sopiva. Muuksi ei muuttunut. Eipä tehnyt sitten itsekään enää mieli.

Nykyisen vaimon kanssa suudellaan ja halaillaan useita kertoja päivässä joka päivä. Seksiäkin on sitten useita kertoja viikossa. Kumpikin ollaan tyytyväisiä.

Meillä taas menee useimmiten niin, että minä vonkaan mieheltä,
joka haluaa vain kerran-kaksi kuussa.
Pahimpaan himoon auttaa "mainoskatkopanot" - eli pikaisesti hoidettu homma,
eka erä. Sitten ne suutelut ja jälkihyväilyt, jotka johtavat uuteen sessioon.Toka erä.
Mies kun lämpenee ja siinä samassa itsekin lämpenen,
mennää iltapesujen kautta sänkyyn ja hoidetaan kolmas erä.Jolloin se on paljon hellempää suutelujen ja muun maustamaa kuin tuo eka erä.

Mutta tuon karkeuden olen minäkin joutunut koulimaan
miehestäni pois. Nyt hän aistii, milloin olen sillä rivommalla tuulella,
ja silloin hän puhuukin karkeammin.
Kourii ja läpsii pyllylle.
Jotenkin sinun pitäisi saada opetettua mies "lukemaan" itseäsi.
Vaikka sanomalla joskus, että " houkuttele hunajalla, muuten ei tule"
ja siitä mies tietäisi, ettei nyt ole rajumpien juttujen hetki.
Tai joku sellainen sopimus, että hänkin saa tyydytyksensä
( koska selkeästi nauttii karkeudesta ), esim. Tiistaisin hellempää,
perjantaisin rajumpaa... opit pian itsekin nauttimana ihan toisella tavalla,
kun tiedät "kaavan" - eikä halut laske pakkasen puolelle.
Vain kokeilemalla sen tietää.

Hilperstillä olikin ihan hyviä näkökulmia, kuitenkin tosiasiahan on se että nyt ollaan menty jo kymmenen vuotta samalla kaavalla. Minä kuitenkin koitin hieman tulla vastaan ja mentiin välillä ronskilla linjalla, hommasin rekvisiittaa ja pukeuduin sukkanauhoihin ja muihin asuihin sekä puhuin rivoja hänen mielikseen, mutta en saa vastaan mitään. En hemmetti vaikka kuinka pyydän. Jos sanon vaikka ihan nätisti että saisko pusuja tai halaisitko minua, niin tulee tuhahdus että "taas sä alat tota lässynläätä"

onko se oikeasti niin vaikeaa hieman antaa hellyyttä, vai lähteekö siinä viimeisetkin miehisyyden rippeet jos ottaa naisensa kainaloon, suutelee niskaa ja pitää vaan lähellä?

Toisaalta jos mies on jo kymmenen vuotta tota samaa tehnyt,
eikä suostu millään taipumaan siihen mitä toinen osapuoli haluaa,
voit varmaan ihan hyvillä mielin hakea tuon hellyyden ja läheisyyden muualta.
Hanki rakastaja / rakastajatar, jolta saat mitä haluat.

Mulla on
kihlajaislahjaksi saatu kirjanen nimeltä " Paljastava SEKSITESTI",
kirjoittanut Anne Hooper, julkaissut Karisto.
Tämä kannattaisi ostaa puolisolle vaikka ihan yllärilahjaksi,
siinä on valokuvia ja kerrotaan erilaisista nautinnon tuojista, leikeistä yms.
Nimenomaan pariskunnille.
HAuska kirja ja kovin valistava.

Auttaisikohan tämä asiaa ?
P.s.Vinkkiä voi vapaasti käyttää myös muut.

"Jotenkin sinun pitäisi saada opetettua mies "lukemaan" itseäsi.
Vaikka sanomalla joskus, että " houkuttele hunajalla, muuten ei tule" "

Entäpä jos unohdettaisiin toisen mielen lukeminen telepaatiolla ja kerrottaisiin suoraan millä tuulella ollaan. Siis ihan silleen selkeästi suomen kielellä. Mielellään vielä ilman hämäriä kiertoilmaisuja hunajasta sun muusta. Vai onko se naiselle ylivoimainen tehtävä?

Alkuperäinen kirjoittaja Turhaa:
"Jotenkin sinun pitäisi saada opetettua mies "lukemaan" itseäsi.
Vaikka sanomalla joskus, että " houkuttele hunajalla, muuten ei tule" "

Entäpä jos unohdettaisiin toisen mielen lukeminen telepaatiolla ja kerrottaisiin suoraan millä tuulella ollaan. Siis ihan silleen selkeästi suomen kielellä. Mielellään vielä ilman hämäriä kiertoilmaisuja hunajasta sun muusta. Vai onko se naiselle ylivoimainen tehtävä?

No minä kyllä ymmärsin asian niin että ap on nimenomaan sanonut asiat suoraan selkeällä suomen kielellä, mutta asia ei ole kuitenkaan mennyt perille. Äijällä on jäänyt hissi puoleenväliin noin suoraan sanoen.

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
No minä kyllä ymmärsin asian niin että ap on nimenomaan sanonut asiat suoraan selkeällä suomen kielellä, mutta asia ei ole kuitenkaan mennyt perille. Äijällä on jäänyt hissi puoleenväliin noin suoraan sanoen.

joo, pakko se on todeta että näin on. nuo kirjat ovat myös sitä turhaa roskaa ja "lässynläätä".

sitä kaipaisi joskus romantiikkaa, kynttiläillallista ja yhdessäolon hetkiä, muutenkin kuin aktin merkeissä. Ja se että suoraan sanoo, oli se sitten kauniisti tai nalkuttaen, niin ei mene perille.

lisäksi se, että julkisesti ei missään nimessä saa kulkea käsi kädessä, saati suudella, mutta hän voi ihan huoletta puristella takapuoltani kaupassa kassajonossa. Ja minä olen sitten ihan outo kun "ei mikään kelpaa".

Ehkä vaan jatkan, samalla kaavalla, ehkä tämä on vain kohtaloni. Meillä on kaksi lasta, joille hän on oikein hyvä isä, enkä siksi ole edes miettinyt mitään eroa tämän asian vuoksi. Eihän se kuitenkaan ole kaikkein tärkein asia. eihän...?

Sori.
Kyllä se vaan on tärkeä asia - en tiedä, oisko peräti tärkein ? - että
saa elämässään myös sitä, mitä itse haluaa ja nautinnon siitä !!
JA jos kanssasi elävä osapuoli ei sitä pysty käsittämään,
pitää hän huolen vain omista haluistaan ja toiveistaan ja niiden täyttymisestä.
Kirjoituksestasi päätellen näin onkin :o(

Neuvoisin kyllä myös hommaamaan rakastajan, jolta saat nuo
nautinnolliset asiat , eli hellyys, koskettelu, suukot minne ikinä haluatkaan ...jne,jne...

olen tehnyt sen, hankin rakastajan tai tuliko hän lähetettynä taivaanlahjana. Varastettua tai lainattua, mutta se hellyydellä kääritty intohimo antaa itselleni voimaa jatkaa. Kiintymys ja kaipaus on kyllä hinta, mutta en silti kadu.