Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka siksi että poikia oltiin asinamukaisesti vastassa kotona:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä mä periaatteessa ymmärrän ton, että kun äiti tuo lapset isälleen niin olis kiva että isä tai isän vaimo, olisi ottamassa lapset vastaan, eikä joku lastenhoitaja.
Mutta tottakai nyt kun on puhe jostain ihmisestä josta suurinosa ei tykkää, niin tämähän on naurettavaa. Jos taas kyse olis vaikka jostain suositusta palstalaisesta, niin johan annettais vinkkiä ettei tollaselle isälle enää ikinä lapsia jätetä!
Periaatteessa ymmärrän että ois kiva, mutta ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Oisko ollu mitään vaikka soittaa sille isälle?
lukiko jossain että ensimmäinen puhelu oli nimenomaan poliisille?
Ei lukenut. Edeleen, ymmärrätkö sä ton poliisien paikalle kutsumisen? Mitä helvettiä NE siellä tekee, ottaa lapset huostaan? MIKÄ niillä pojilla oli hätänä? Miksei Suski pakannu niitä poikia takas omaan autoon ja vieny kotio?
Mikään laki ei velvoita että juuri sen vastaanottavan vanhemman pitää olla paikalla kun lapset palautetaan,riittää että siellä on selväpäinen aikuinen.
Se ei ole syy pakata lapsia autoon ja viedä takaisin kotiinsa jo0s juuri se lähivanhempi ei ole itse paikalla.Ja tämä on fakta,olen itse kyseisen asian tiimoilta lastensuojeluun joutunut olemaan yhteydessä.
Öööh... ymmärsitkö sä nyt oikeen mitään?
Onko se sitten sun mielestä syy soittaa poliisit? Väitinkö että se on syy viedä pojat takas? Mutta jos nyt ei jostain ihmeen mielentempauksesta suostu poikia omaan kotiinsa jättämään, niin ennemmin nyt vie vaikka ne lapset takas kun soittaa poliisit. Mitä HITTOA ne siellä tekee kun mitään lakia ei oo rikottu? Ois ny soittanu vielä palokunnan, ne ois kuulunu paikalle ihan yhtä lailla.