Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:no hyvä et osa huuhtelee ennen käyttöä, itse avasin tänään meinaa Basmati&Thai riisipakkauksen ja laitoin siivilään riisit, ja aloin huuhtelemaan, tuli tummaa vettä ja mitä ihmettä 2 pientä ötökkää sellaista ruskeaa, ja elävää vielä.. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:no hyvä et osa huuhtelee ennen käyttöä, itse avasin tänään meinaa Basmati&Thai riisipakkauksen ja laitoin siivilään riisit, ja aloin huuhtelemaan, tuli tummaa vettä ja mitä ihmettä 2 pientä ötökkää sellaista ruskeaa, ja elävää vielä.. :$
Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:no hyvä et osa huuhtelee ennen käyttöä, itse avasin tänään meinaa Basmati&Thai riisipakkauksen ja laitoin siivilään riisit, ja aloin huuhtelemaan, tuli tummaa vettä ja mitä ihmettä 2 pientä ötökkää sellaista ruskeaa, ja elävää vielä.. :$
Ne on varmaan jauhomatoja tms. ja tulleet ihan teiltä kotoa sinne riisiin... Näin ainakin veikkaisin.
Enkä huuhtele, linssit huuhtelen, kuten ohjeessa lukee ( saattaa olla pikkukiviä tms. joukossa... :x)