Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hä:miksi riisi pitää huuhdella???
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minä en huuhtele enää ollenkaan...Eroa ei huomaa. Valutan vaan hyvin lävikössä ja ravistan kuivaksi.
Jos huuhtelet kylmällä, riisi kylmenee ja lämmin vesi taas ei ole hygieenistä.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Vedenkeittimeen vettä kiehumaan, ja huuhtelu sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minä en huuhtele enää ollenkaan...Eroa ei huomaa. Valutan vaan hyvin lävikössä ja ravistan kuivaksi.
Tarkoitin ennen keittamista.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei meillä huuhdella ikinä riisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja hä:miksi riisi pitää huuhdella???
En tieda. Riisipakkauksessa (basmatiriisia) kehoitetaan tekemaan niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sushiriisin huuhtelen hyvin lävikössä, niin kauan, että huuhteluvesi on kirkasta. Ja kylmällä vedellä siis ennen keittämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minä en huuhtele enää ollenkaan...Eroa ei huomaa. Valutan vaan hyvin lävikössä ja ravistan kuivaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ei meillä huuhdella ikinä riisiä![]()
Ei meillakaan ole ennen huuhdeltu, mutta viime aikoina olen alkanut kayttamaan tuota basmatiriisia, mita nakojaan taytyy sitten huuhdella.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sushiriisin huuhtelen hyvin lävikössä, niin kauan, että huuhteluvesi on kirkasta. Ja kylmällä vedellä siis ennen keittämistä.
Niin minakin olen tehnyt. Tiedatko, miksi pitaa huuhdella ?
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sushiriisin huuhtelen hyvin lävikössä, niin kauan, että huuhteluvesi on kirkasta. Ja kylmällä vedellä siis ennen keittämistä.
Turha tärkkelys lähtee huuhdellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Minä en huuhtele enää ollenkaan...Eroa ei huomaa. Valutan vaan hyvin lävikössä ja ravistan kuivaksi.
No ei kai sillä veden lämpötilalla sitten ole merkitystä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Sushiriisin huuhtelen hyvin lävikössä, niin kauan, että huuhteluvesi on kirkasta. Ja kylmällä vedellä siis ennen keittämistä.
Turha tärkkelys lähtee huuhdellessa.
Ai, kiitos tiedosta ! :flower:
Onko haittaa, jos jattaa huuhtelematta ?