Riidan yhteydessä lipsautetut ilkeydet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitihöpö

Vieras
Oletteko ikinä sanoneet ikävästi riidan yhteydessä? jotain mitä piti pyytää todella anteeksi? Onko miehenne?

Voiko suhe olla onnellinen mielestänne vaikka riitojen yhteydessä tulisi "Haukuttua" toista tai sanottua ikävästi? mitä mieltä te olette..

Meillä ehkä pahin sellainen kun minä kesken riidan rupesin puhumaan "hermoista miehistä jotka viskoo paskaks tavaroita tai lyö naisia" haukuin sellaiset lyttyyn ja sanoin että saisi tappaa. no poikaystävä käsitti että kun riidan yhteydessä tuollaista puhun että vihjaan häntä (hän on joskus viskaissut tyynyn maahan ja huutanut hän siis ajatteli että todella vihjaan häntä) no se sitten siihen kun tokaisin :"Sellaset sais kuule tappaa" nii siltä lipsahti :"no tapa ite ittes"
Empä mää tota hirveen tosissaan osannu ottaa, jälkeenpäin sanoi anteeksi ja minä selvensin että en todellakaan vihjannut hänen suuntaansa, en tiedä miksi rupesin puhumaan tuollaista.. joskus vaan suu käy ihan omiaan.
Kaveri tuohon tokas :"Ton jälkeen ois pitäny jättää se mies!" arvatkaa vaa oliko paha mieli.. hyvä suhde ja kaikkea, kuka nyt tollasen takia sen heittäis hukkaan? vai olisiko muka pitänyt??

Mulla on omasta mielestäni meidän suhde on todella onnellinen ja puolisoni on mulle juuri se oikea. Silti joskus riidan yhteydessä kummaltakin pääsee suustaan sellaisia asioita, joista joutuu pyytäämään jälkikäteen anteeksi. Eli olen pyytänyt anteeksi sanomisiani ja hän omiansa. Ja kummatkin ovat antaneet. Ja taas ollaan jatkettu eteenpäin onnellista suhdetta.

Ai niin, ja useinmiten ei kyllä jälkikäteen muistella ja muistuteta toisiamme, että sä sanoit mulle niin ja noin...

Kerran haukuin miestä Reijo Jylhän näköseksi (sillon R.Jylhä oli tosi turpeessa kunnossa), siitä se muistaa vieläkin muistuttaa.
Ja Reijo Jylhähän on se yks hiihtovalmentaja Elixiristä.

mä oon ihan helvetin paha suustani jos riidellään.loukkaan aina, ja pahasti... sit saa pyydellä anteeks jälkikätee.. Onneks tuo on jo niin tottunu siihe, ettei se mun "nimityksiä" ota vakavasti... :whistle:

Mun oikeesti ois aika vaikee uskoa että puoliso kesken riidan rupeis puhumaan "miehistä jotka viskoo tavaroita", ja jotka sais tappaa, ihan muuten vaan, ei kulti liity mitenkään suhun, kunhan tuli mieleen tässä tappelun tuoksinnassa että semmosia miehiä on jotka viskoo tavaroita....

niin ehkä niitä ei osaa enään ottaa niin tosissaan jos niitä on pari kertaa tullu :D mun mielestä on pääasia pyytää anteeks kuitenkin.
harmitti tosi paljon toi mun kaverin kommentti :( jäi oikee kalvaamaan mieltä.

juu: no siis kun käsiteltiin sitä sen tyynyn viskomista ja sit rupesin puhumaan että joillaki se ei vaan jää tyynyihin vaan naiset saa turpaan jne.. ja se jotenki otti sen itteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:
niin ehkä niitä ei osaa enään ottaa niin tosissaan jos niitä on pari kertaa tullu :D mun mielestä on pääasia pyytää anteeks kuitenkin.
harmitti tosi paljon toi mun kaverin kommentti :( jäi oikee kalvaamaan mieltä.

Ehkäpä kaveriasikin vielä elämä opettaa ja hän tajuaa, ettei ihan kaikista sanomisista nyt heti kannata ottaa pulttia ja olla eroamassa samantien.

no niimpä :D siis se että poikaystävä luuli mun vihjanneen siihen suuntaan ja sit sitä rupes kypsyttää ja se lipsahti.. mutta eihän se nyt hyvänen aika tarkoita että mun pitäs tappaa itteni :D hah

Alkuperäinen kirjoittaja neitihöpö:
mietin vaa että pitäskö tästä olla vielä paha mieli ja pitäskö tästä huomauttaa vielä miehelle..

Jos ei ole paha mieli, niin sit ei ole. Miten niin pitäisikö olla? Etkä todellakaan huomauta enää mitään. Kun riidat on sovittu, niihin ei enää palata.

Yhteistyössä