Rhodoksella taaperon kanssa matkustaneita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saro

Uusi jäsen
27.06.2007
2
0
1
Ollaan lähdössä 1v 4kk vanhan pojan kanssa Rhodokselle kahdeksi viikoksi reisuun ja nyt olisi kiva saada hieman vinkkejä. Eli saako sieltä samoja vaippoja kuin täältä(käytämme pampersia)? Entä ruokapuoli? Onko purkkiruokia saatavilla ja kannattaako ottaa täältä maitojauhetta vaikka mukaan vai millaiset on maitomahdollisuudet siellä? Kun ei viitsisi sitä tavaraa niin järjettömästi raahata täältä jos paikanpäältä saisi kaiken tarvittavan. Kiitos jo etukäteen vastauksista! :flower:

Olimme Rodoksella kun lapsemme oli vajaan vuoden ikäinen. Vaippoja löytyy paikallisista Supermarketeista ainakin isommista sai Pampersiakin. Vaipat ovat kalliimpia kuin täällä ja pieniä paketteja, mutta ehdottomasti kannattaa ostaa paikan päältä.
Purkkiruokiakin oli joitakin, mutta ne eivät ainakaan meidän lapselle kelvanneet, mutta lapsiahan on erilaisia. Mutta supermarketeissa oli esim. joitakin lasten keksejä, jotka kyllä maistuivat. Meillä oli lämpimät ruoat purkkeina mukana, mutta söi myös banaania, leipää, uuniperunaa yms. välipalaksi. Myös maitojauhe oli mulla mukana, mutta olen ymmärtänyt että sieltäkin saa jauhetta.
Hyvää matkaa!
B)

Me ollaan kans lähös taaperon kans Kreikkaan ja oon miettiny noit ihan samoja asioita. Tosin helmikuussa oltiin Kanarialla ja siel mul oli mukana vaipat, ruoat ja maidot. Hyvin mahtu laukkuun ja olipahan sit tullessa tilaa tuliaisille... =)

Me lähdetään tulevana lauantaina perheen kanssa Rodoksen Ixiaan viikoksi ja poikamme on n. 1v2kk vanha nyt. Mukaan aion ottaa täältä puurot (Elovena Hetki) ja hedelmäsoseita tetroissa + lämpimät ruoat osittain, osin syö varmaan ravintoloissa meidän kanssamme. Maitoa on aika huono juomaan ja saa luvan juoda sieltä saatavaa iskukuumennettua maitoa on aika samaa kamaa kuin meidän kestomaidot. Vaipat otan myös mukaan ihan hintojen vuoksi, eikä niitä niin paljoa edes mene päivässä (n.2kpl) kun poika käy potallakin. On sitten tilaa tuliaisille takaisin tullessa kun ruoat ja vaipat on käytetty. Mehuja poika tulee varmasti juomaan reissussa, on aika nihkeää veden juonti hällä. Pääasia on nesteiden saanti. :D

Yhteistyössä