reva levälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarjokas

Vieras
Otetaanpa käyttöön käänteispsykologia!

Täällä on ollut esillä raiskaukset ja pahoinpitelyt, niin parisuhteessa kuin kohdistuneina satunnaiseen vastaantulijaan.

Raiskaaja ja pahoinpitelijä tahtoo alistaa, hallita, käyttää valtaa.

Tahtoo ottaa väkisin.

Näytetään, että ollaan valmiita antamaan!

Seuraavan kerran, kun joku hiippari on kraivelissa kiinni ja raahaamassa metsän pimentoon, ei kun reva levälleen ja hokemaan: äiti kyllä antaa, niin paljon kuin haluat, ja ihan missä vaan ja ihan miten monta kertaa vaan?

Mitä se äitin poika, miten haluaisit? Joko nyt vai heti? Ja ootko sinä mitenkin kestävä ja onko sulla isokin? Entä milloin saan tavata sinut uudelleen?

Juoksisiko ahdistelija karkuun ainakin pallit räjähtämäisillään? Vai miten meidän kävisi?

Aivan.

Nykyajan kovassa maailmassa ei tunnu naisen empatia auttavan.

Muutenkin, kaikilla elämän osa-alueilla pärjäävät ihmiset, joilla niin sanottu psykopaatin parasiittinen elämäntapa.

Inhorealismiin tässä on siirryttävä, ja antaa toisten yli kävelijöiden maistaa omaa lääkettään.

Ei nyt sentään. On olemassa sanonta, ainakin uskonnollisissa piireissä tuntuu olevan, että toinen tasaa tulisia hiiliä toisen päälle. Psykopaatti kokee naisen ns. hyvyyden pahimmaksi uhkakseen, koska sanonta ""rakastan sinua"" satuttaa narsistista ihmistä, jolla minuutta ei ole.

Monimutkaista. No, narsistinen persoona ei ole aivan sama kuin psykopaatti, tarkasti ottaen. Mutta mitätöimällä vallan halun, siis tarjoamalla vapaaehtoisesti sitä, minkä luonnehäiriöinen on tottunut ottamaan väkisin, viedään häneltä hyväksi koettu toimimismekanismi ja hän jää tyhjän päälle ihmettelemään.

Oikeasti en suosittele. Ymmälleen joutuessaan tämänkaltaiset ihmiset saavat tappavan vaarallisia raivareita.

Luulen tosiaan että raiskaaja ei kykenisi tekoon, jos nainen olisi haluavinaan. Jos vehkeet kestää, tuota voisi yrittää, siis innostusta. Sehän on alistamistapahtuma, ei seksuaalinen toiminto koko raiskaus.
Ei ole muuten raiskaus vähentynyt, vaikka seksi on vapautunut ja bordelleja ja huoria niin että päät yhteen kolkkaavat.

Minusta tuntuu,että raiskaaja pahoinpitelisi sinut kuoliaaksi,jos noin menettelisit:( Eiköhän joku muu parempi suoja olisi tarpeen? Tosipaikan tullen nainenkin saa hirveät voimat.Itse olen iskenyt hampaani raiskaajan käteen.Tepsi..
Kannattaa myös huutaa jos uskoo lähellä olevan ihmisiä..
Raiskaaja on sairas tyyppi ei semmoiseen auta mitkään lässyttelyt..

samaa mieltä edellisen kanssa. Onkohan alkuperäinen säikähtänyt / pelännyt koskaan kunnolla? Minä olen ja tiedän miltä se tuntuu. Eräs asiakas nappaili rauhottavia ja esitti peitellyn uhkauksen, meinasi mennä pissat housuihin ja kammottava tunne levisi koko ruumiiseen. Ei tullut mieleenkään aloittaa vittuileminen...

Jos ei tunne pelkoa tilanteessa voi tietysti alkaa leikkiä hengellään, jos se on sen arvoista?

Kyllä olen ollut!

Pelkoaan ei psykopaatille saa koskaa näyttää.

Niin kummalliselta kuin se tuntuukin, myös psykopaatti hakee tarpeeksi vahvaa auktoriteettia itselleen.

Olen ollut hirvittävissä tilanteissa hänen kanssaan, mutta pysynyt rauhallisena ja näennäisen pelottomana ja juuri se on ilmeisesti tähän asti pelastanut henkeni.

Tiedä sitten, jos vielä kohtaisimme.

Yhteistyössä