Reumaäitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimetön

Vieras

Mulla todettiin äskettäin jonkinsortin reuma, joka jo teini-iässä alkanut. Lapseni on nyt 8kk ja pahat niveloireet alkoi synnytyksen jälkeen, ja siksi hakeuduin lääkäriinkin ja lääkkeet sain. Tällä hetkellä lääkkeet on sellaisia että niitä syödessä saa imettää, kun vauva vielä muutaman kerran/vrk rintaa ottaa mutta parin kk:n päästä saan vielä jonkin voimakkaamman lääkkeen, jonka aikana ei saa enää imettää eikä raskutua.
Haluaisin kuulla kokemuksia, miten teillä on seuraavan lapsen yritys, raskausaika, ja synnytyksen jälkeen sujunut?Kannattaako edes miettiä enää useampaa lasta?Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata..

moi vaan. mulla on kans ns. selkäreuma toiselta nimeltä sakroliittitulehdus. mulla on yli vuoden ikänen tyttö ja sama homma kans synnytyksen jälkeen tuli tosi kipeeksi ja kun imetti niin sai syödä sellasta voltarenia mutta sitte ku lopetti imetyksen niin sai vahvempaa tulehduskipulääkettä. nyt selviää ku syö niitä koko ajan. oon kans miettiny että täytyy lääkärin kanssa jutella jos haluaa lisää lapsia ja täytyy löytyä joku keino että ei tartte niin kovaa ite kärsiä. kannattaa puhua lääkärin kans ja pyytää mangneettikuvaa jos et oo vielä ollu. =)

mulla nyt selkärankareuma tutkimuksen alla ja nyt mulle annettii semmonen lääkitys et sais tulla raskaaksi. panadol extend ja lodine, tehokkuudesta ei viel tietoa ku oon stöny vasta vähän aikaa. tietty toi nivelreuma on vähän eri asia enkä tiedä sopiiko samat lääkkeet. edellisen raskauden aikana jouduin syömää max määrän panacodia ku olin ihan romuna!!
kertokaa joku jos kokemuksia =)

Yhteistyössä