Retroa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella

Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu :laugh:

No mutta yöpöydällä ne vasta oikeuksiinsa pääsisikin, ei kun huutelemaan vaan! Ois samalla oiva ehkäsykeino, kerran kun noihin vilkasee niin naurattaa niin jotta jää hommat sikseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella

Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu :laugh:

No mutta yöpöydällä ne vasta oikeuksiinsa pääsisikin, ei kun huutelemaan vaan! Ois samalla oiva ehkäsykeino, kerran kun noihin vilkasee niin naurattaa niin jotta jää hommat sikseen

Perkule kun puuttuu ne yöpöydätkin :'( mutta menisköhän ne vaikka olkkarissa...jos laittais telkkarin molemmille puolille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella

Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu :laugh:

No mutta yöpöydällä ne vasta oikeuksiinsa pääsisikin, ei kun huutelemaan vaan! Ois samalla oiva ehkäsykeino, kerran kun noihin vilkasee niin naurattaa niin jotta jää hommat sikseen

Perkule kun puuttuu ne yöpöydätkin :'( mutta menisköhän ne vaikka olkkarissa...jos laittais telkkarin molemmille puolille?

tietokoneen molemmin puolin minä nuo laittaisin. Toiselle puolelle karkkeja jemmaan ja toiselle puolelle kaljapullo. Helpottaisi palstailua kovasti, koko ajan olisin hyvällä tuulella.
 

Yhteistyössä