V
vieruus
Vieras
Ja eikun huutelemaan
Ettei olis melkee retroa
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=102153244
Ettei olis melkee retroa
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=102153244
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella
Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella
Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu![]()
No mutta yöpöydällä ne vasta oikeuksiinsa pääsisikin, ei kun huutelemaan vaan! Ois samalla oiva ehkäsykeino, kerran kun noihin vilkasee niin naurattaa niin jotta jää hommat sikseen
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Elä naura, olis komiat teinki takan reunuksella
Muuten ostasin heti, mutta kun se takka puuttuu![]()
No mutta yöpöydällä ne vasta oikeuksiinsa pääsisikin, ei kun huutelemaan vaan! Ois samalla oiva ehkäsykeino, kerran kun noihin vilkasee niin naurattaa niin jotta jää hommat sikseen
Perkule kun puuttuu ne yöpöydätkin :'( mutta menisköhän ne vaikka olkkarissa...jos laittais telkkarin molemmille puolille?