Kerrotteko mulle mikä tästä tekee "uusretron"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymäkö

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=85455422

Siis huutiskohde, eikö tuo ole äitiyspakkauksen collegehaalari? Mä oon luullut että retroa on ennemminkin froteevaatteet yms. ja -70 luvulta. Kaikkea uutta sitä oppii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, äp -06 sisälsi tuon. Tykkäsin, käytin paljon viileähkön ilman ulkoiluvaatteena, sisävaatteiden päällä.

mä sain äp:ni marraskuussa 2006 ja ei siellä tuollaista ollut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 ei jaksa kirjautua..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, äp -06 sisälsi tuon. Tykkäsin, käytin paljon viileähkön ilman ulkoiluvaatteena, sisävaatteiden päällä.

mä sain äp:ni marraskuussa 2006 ja ei siellä tuollaista ollut?

toi on 2005 pakkauksesta (eli jos on saanu pakkauksen alkuvuodesta 2006 niin sillon on saanu vielä edellisen vuoden pakkauksen )
meillä on toi puku käyttämättömänä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108 ei jaksa kirjautua..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, äp -06 sisälsi tuon. Tykkäsin, käytin paljon viileähkön ilman ulkoiluvaatteena, sisävaatteiden päällä.

mä sain äp:ni marraskuussa 2006 ja ei siellä tuollaista ollut?

juu ei ollu munkaa laatikossa vm 06
 
mitä se tohon retroon vaikuttaa, että puku on peräisin äitiyspakkauksesta? onhan toi retrohenkistä kuviointia, eli huutiksen kriteereillä samaa uusretroa, kuin kaikki muukin pee siellä. huvittaa toi koko käsite uusretro..


"Retro vai vintage?
Retro tarkoittaa uutena myytäviä tuotteita, jotka on valmistettu vanhaan tyyliin.

Vintage taas tarkoittaa yleensä 1920-1960-luvuilla valmistettuja vaatteita tai esineitä menneiltä vuosikymmeniltä, jotka ovat oikeasti vanhoja ja vanhana hankittuja."
 
Alkuperäinen kirjoittaja shhh:
mitä se tohon retroon vaikuttaa, että puku on peräisin äitiyspakkauksesta? onhan toi retrohenkistä kuviointia, eli huutiksen kriteereillä samaa uusretroa, kuin kaikki muukin pee siellä. huvittaa toi koko käsite uusretro..

No ei toi nyt ihan oo uusretroa. Toi kuviointi vastaa ennemminkin ihan nyky suunnittelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shhh:
mitä se tohon retroon vaikuttaa, että puku on peräisin äitiyspakkauksesta? onhan toi retrohenkistä kuviointia, eli huutiksen kriteereillä samaa uusretroa, kuin kaikki muukin pee siellä. huvittaa toi koko käsite uusretro..


"Retro vai vintage?
Retro tarkoittaa uutena myytäviä tuotteita, jotka on valmistettu vanhaan tyyliin.

Vintage taas tarkoittaa yleensä 1920-1960-luvuilla valmistettuja vaatteita tai esineitä menneiltä vuosikymmeniltä, jotka ovat oikeasti vanhoja ja vanhana hankittuja."

No miten tuo muka on valmistettu "vanhaan tyyliin"? Ja minusta tuossa kuviossa ei ole yhtään mitään retrohenkistä.
 

Yhteistyössä