http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110380752
Myö saatii tuo pussi vuoden -99 ä-pakkauksesta.
Tai sit miä en vielkää tiijä retrost mitää :ashamed:
Myö saatii tuo pussi vuoden -99 ä-pakkauksesta.
Tai sit miä en vielkää tiijä retrost mitää :ashamed: