ressi!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva yksinhuoltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva yksinhuoltaja

Vieras
Ressiä repii kun tietää jäävänsä kahden alaikäisen kanssa kolmistaan.Miten pärjätä kun on noita pakollisia menoja.mies aikoo kuitenkin maksaa ihan ok joten ei pitäs sieltä ressata ja lapset olen 10 v hoitanut koko ajan mies vaan käy töissä ja nukkumassa kotona ja hivenen aikaa on lasten kanssa eli yksinhuoltaja tässä on oltu jo pitempään.silti se pelottaa jäädä kolmistaan vaikka toisaalta onhan siinä kolmas huollettava jäämässä pois.Oon vaan päättänyt että lapsille täytyy löytyä paljon aikaa minulta, se varmaankin taka-alalla on miten itse jaksaa.erotaan kumminkin sovussa ja mies on aikonut ottaa lapset .Ja tuo verotuskin pelottaa että miten sen kanssa otetaanko minulle tuo elatusapu myös palkaksi ja sen mukaan lasketaan veroprosentti.eropapereita ei olla vielä laitettu, jos asutaan eri osotteissa niin voiko prosentin sillon jo muuttaa tyhmiä kysymyksiä mutta joku jos vois vastata ja jos tulee muuta mieleen kuuntelen neuvoja mielelläni muutenkin.
Lasten eteen annan kaikkeni . Itselle en tähän mennessä ole vielä aikaa saanut ja näköjään se oma aika menee vuosia vielä ettenpäin mutta elämä on nyt tätä joten täytyy vaan kestää

Kyllä sinä pärjäät!
Minä olen puolet vuodesta työttömänä.
Isä maksaa kahdesta lapsesta minimin, ei mitään muuta, ei ota koskaan luokseen. Ihan keskenään ollaan. Tapellaan paljon, mutta vastaavasti myös halitaan yms.
Välillä pää tuntuu hajoovan kun ei ole muuta elämää kuin työ ja koti, mutta minkäs teet... parempaa elämää tää on silti kuin ennen.

Yhteistyössä