S
saronno
Vieras
Miten sokea voi olla itseään ja muita kohtaan? Jostain syystä löydän itseni aina tästä samasta tilanteesta. Rakastun täysillä ja luulen että nyt se on tässä. Sitten alkaa tyytymättömyys kun en saakaan mitään itselleni koko suhteesta. Ei mitään vaivannäköä toiselta osapuolelta suhteen eteen. Nykyinen on luuhannut luonani puoli vuotta. Siis asunut aivan täysin täällä. Tuonut välttämättömät tavaransa luokseni mutta tietysti jättänyt kämpän itselleen "pakoreitiksi". Nyt on jopa alkanut osallistumaan ruokakustannuksiin mutta ei muihin kuluihin tietenkään. Monta kuukautta meni iloisesti täysin mun siivellä. Mutta enhän minä idiootti mitään huomannut kun olin niin ihastunut. Ikinä en ole saanut lahjan lahjaa ei mitään. En tarkoita mitään kalliita lahjoja tms. Tois perkule vaikka kukan niityltä tai jotain. Seksi on ollut kyllä parasta mutta nyt sekin alkaa hiipua. Alkoholi ja pokeri on tullut tilalle. Että oikeen mahtavaa. Viikolla alkaa huijaamaan itseään ja mua että mukamas opiskelemaan ja liikkumaan. Olen jo aivan innoissani että jihuu hän on unelmieni mies. Viikonloppuna se iskee jälleen. Yleensä kolme päivää menee tissutellessa ja kotona hiippaillessa. En ole tavannut kuin hänen juoppokavereitaan jotka vain mankuu rahaa ja vittuilee kodin leikkimisestä. Perhe pidetään visusti erossa vaikka nekin jo ihmettelee että miten hirveä voin olla kun ei mua kehtaa tuoda näytille... Edellinen kaveri ei käyttänyt alkoholia mutta sillä oli liikunta mikä meni kaiken edelle. Kuten myös hänen äitinsä, sisaruksensa ja kaikki muut. Minä tulin sitten jossain välissä. Nyt hän on alkanut katumaan ja haluaisi yrittää uudelleen. Mutta enhän minä voi kun nyt on tämä mahtava uusi suhde. Että ei pitäis ikinä ihastua kehenkään.