T
turhia
Vieras
Osaatteko nauttia niistä? Meillä on lasten kanssa tänään vapaapäivä, ei töitä ei tarhaa ja ajatuksena oli, että otetaan rennosti. Ei kiireitä, ei paineita, ollaan vaan. No herättiin siinä vähän ennen 8 ja kello on nyt tuon verran. Just saatiin aamupala syötyä, ei olla vielä pesty edes hampaita, yövaatteissa ollaan. Lapset on katsellut telkkaa, pelannut pleikkaa, leikkinyt kylppärissä vesileikkejä ja mä oon palstaillut ja lukenut rauhassa lehtiä. Eikä tämä ole minusta rentoa ja mukavaa!! Stressaa hirveesti se, että mitään ei olla saatu vielä aikaiseksi, kello on JO NOIN PALJON ja edes hampaita ei olla pesty päivävaatteista puhumattakaan. Miten te muut osaatte ottaa rennosti tällaiset ei-tehdä-mitään päivät? Mulla on pinna jo aivan kireellä kun on sellainen tunne, että ollaan myöhässä (ei tiedä mistä) ja tuhlataan aikaa (kun ei tehdä mitään järkevää vaikka olisi ainakin 100 asiaa listalla mitä voisi hoitaa nyt kun on mahdollisuus). Mä en kestä! Kamalaa tällainen pakollinen rentoutuminen!!