Renkula ja geishakuulat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mites nyt

Vieras
Voiko renkaan (Nuvaring) kanssa käyttää geishakuulia ihan normaalisti? Olen ottanut renkaan yleensä pois kuulat laittaessani, mutta en aina. Asia unohtui kysyä gyneltä
:ashamed: Onko muilla kokemuksia? :/

Alussa otin aina pois renkaan kuulat laittaessani. Kuitenkin se tuntui sellaiselta sähläämiseltä renkulaa kaivellessa, joten olen totutellut käyttämään saman aikaisesti. Rengas pysyy hyvin syvällä, joten ei ole haitannut. B) Pari kertaa on kuitenkin rengas tullut geishapallojen kanssa ulos palloja poistaessani. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 21:48 Reetariikka kirjoitti:
Vielä kun panisi kuukupinkin samaan syssyyn.. Kävisi jo käsilaukusta.

Joo olen harkinnut tuota kuukupposta ottaa käyttöön, mutta vasta näytkappale hankittu.
Geishapalloja olen käytellyt useita vuosia, sekä Nuvaringiä samalla. Onnistuu hyvin, eikä vaikuta ehkäisytehoon huonontavasti. Kysyin gyneltä. B)

Käytin kierukan kanssa muutaman vuoden ajan kuulia, vaikka sitä ei ihmeemmin suositeltu (?) jostain syystä.
Nyt renkula ollut vuoden alusta, ja kuulat tai pallot tavalliseen tapaan siellä yhtäaikaa. Rengas pysyy hyvin syvemmällä eikä mitään haittaa B)

En ota rengasta pois kuulien käytön takia. Kuulien käyttöaika minulla vaihtelee suuresti tunnista- koko päiväänkin, joten siellä ovat samaan aikaan. Siirryin näihin pienempiin irrallisiin kuuliin talven aikana, ja hyvin on onnistunut treenaus sekä ehkäisy. =)

Yhteistyössä