Geishakuulat ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treenaukseen tottunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miksipä ei;10940940:
Kuulat pitävät lihaskuntoa yllä myös raskauden aikana. On tullu molemmissa odotuksissa tällä tavalla hoidettua se tärkeä jumppa.

Itselläni samat kysymykset oli odotuksen alussa. Pidin hieman taukoa kuulien käytössä kunnes kysyin neuvolassa tästä. Sieltä sain ohjeen että voi treenailla kuten muutenkin, mutta puhtaus on nyt tärkeämpää. Kuulat voi desinfioida kiehuvassa vedessä vaikka viikottain, kuten olen tehnytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ensikert.myös;10942255:
Itselläni samat kysymykset oli odotuksen alussa. Pidin hieman taukoa kuulien käytössä kunnes kysyin neuvolassa tästä. Sieltä sain ohjeen että voi treenailla kuten muutenkin, mutta puhtaus on nyt tärkeämpää. Kuulat voi desinfioida kiehuvassa vedessä vaikka viikottain, kuten olen tehnytkin.

Kiitos neuvosta!

Alkuperäinen kirjoittaja ensikert.myös;10942255:

HEI! Millasia kuulia käytät ja mistä hankitut? Oon harkinnut pitkään tai siis päättänyt että sellasilla alan jumppaileen kun tuntuu etten ilman niitä osaa kohdistaa oikeisiin lihaksiin jumppaa. Mut melkein kaikissa on jotain nailonnaruja tms. ei kai niitä voi keittää? tai sit jotain silikooni tms. voikohan niitä keittää? En siis ole nyt raskaana, mut synnytyksen jälkeen (joo jo yli vuosi siitä) vois noilla kuulilla lisäjumpata. Ja muutkin, suositelkaa kuulia :)!

HEI! Millasia kuulia käytät ja mistä hankitut? Oon harkinnut pitkään tai siis päättänyt että sellasilla alan jumppaileen kun tuntuu etten ilman niitä osaa kohdistaa oikeisiin lihaksiin jumppaa. Mut melkein kaikissa on jotain nailonnaruja tms. ei kai niitä voi keittää? tai sit jotain silikooni tms. voikohan niitä keittää? En siis ole nyt raskaana, mut synnytyksen jälkeen (joo jo yli vuosi siitä) vois noilla kuulilla lisäjumpata. Ja muutkin, suositelkaa kuulia :)!

Kokemusta muutama vuosi kuulien käytöstä ja tulokset innostaa edelleen jatkamaan. Nykyiset on hygieniset Smartballs nimiset ja ne todellakin voi kiehuttamalla desinfioida. Mulla pikku teflonkattila (ihan tätä varten) jossa keitän kuulat ainakin kerran viikossa. Käytän myös niitä päivittäin paitsi ei kuukautisten aikana. Pidin myös raskuuden aikana melko loppuun asti.

Viimeksi muokattu: