vapaakauppa 17 luulen et löytyy wikistä vapaakauppa* haulla (en ooo kokeillu ku sain sen toista kautta)
No voi helkkari, totta kai - ja taas ei tarvinnut edes hakea mistään. Tää rellu on sen verran hankala, ettei osaa enää ajatella simppelisti vaan hakee aina kaikkia hankalimpia mahdollisuuksia.juontaja
ei löydy ei.. sopimus,järjestö,saari,vyöhyke,terapia,liitto,alue sun muut koitettu mutta mikään ei mene.. voisitko vinkkasta niin että tän kiusan kappaleen saisi?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23502008:vapaakauppa 17 luulen et löytyy wikistä vapaakauppa* haulla (en ooo kokeillu ku sain sen toista kautta)
David Ricardoei löydy ei.. sopimus,järjestö,saari,vyöhyke,terapia,liitto,alue sun muut koitettu mutta mikään ei mene.. voisitko vinkkasta niin että tän kiusan kappaleen saisi?
myös noihin muihin sanoihin kaipailisin apuja kun tuntuu että jumitan joka ruudussa pahasti
Taisin nousta sinun avullasi myös sijalle 6 juuri äsken. Jollain on ilmeisesti jotain mitä meillä ei ole, mutta kun keksisi mitä.Mite minust tuntuu et olin äsken sijalla 5, ja nyt 6 ??
Eli joku sit jonkuu tais keksiä jos en oo iha omiani kattellu
nii mutta se 17 kirjaiminen hakusessa ja minne toi tulee??David Ricardo
Tuosta se 17 löytyy!!nii mutta se 17 kirjaiminen hakusessa ja minne toi tulee??
jaa kappas niimpäs löytyikin kun luki wikin lähes loppuun astiTuosta se 17 löytyy!!
jaa kappas niimpäs löytyikin kun luki wikin lähes loppuun astiTuosta se 17 löytyy!!
:flower:mass 5 jatko saatu miettimällä mahdollisia loppuratkaisuja mulla olleen 3 vihjesanan perusteella
Sä olet siis niin FIKSU!! :flower::flower:mass 5 jatko saatu miettimällä mahdollisia loppuratkaisuja mulla olleen 3 vihjesanan perusteella
Löysitkö todella tuolla tiedolla sen mass 5? Olet kyllä minua paljon parempi tässä hommassa. Itse olen edelleen hukassa jossain päin osavaltiota.:flower:
Liityn anojiin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23502252:juu ja mie tarvin nyt rautalankaa sit tuohon mas... 5 :ashamed: ku ei leikkaa niin ei leikkaa
Jos sulla on kolme vihjesanaa, mieti kuka sopisi niihin ja lueAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23502252:juu ja mie tarvin nyt rautalankaa sit tuohon mas... 5 :ashamed: ku ei leikkaa niin ei leikkaa
Sulla on niin pitkä lista, ettei noita jaksa kahlata läpi. Mutta tuossa on joitakin.Meiju
ocean 10+8
tähyst.. 11 mitä se käyttää siellä kulkuvälineessä nähdäkseen
videopeli
ralli 4+10 (vastakappaletta ei ole,joten vinkkiä tähän siksi) -kimi räikkönen ei mene??
tuki 11
ice clim.. 5+8
luonnonkatastrofi
luonnonkatastrofi 9+13 (ylös)
hawaiii 4+10
koralli 9
vedenal.. maanjärist.. 6+17
itämeri 6
ark..teht.. 5+6 suomalainen arkkitehti, löytyy wikin listalta
ark..teht 7
Jack Bauer
Jack Bauer 4+4 (wikin jack haulla ei löytynyt ketään sopivaa joka menisi)
soturi 5+10
Bau....19
filmi 11+9
fuj.... 6
kosto 11 yhdeltä paikkakunnalta löytyy sellainen
Moi
taikuri 8+12
taikuri 6 (alas)
niag... put.. 3+5+6
curl.. 6+6 itävaltalainen pelaaja
bingo 6+1+6 -tähän ei löydy mtn joka menisi?
elokuva :
rull.laut..8 -tämä termi ei ole tuttu ja googlella en ole löytänyt
sinkku 6+8 alkuun sana monikkossa, tosi-tv-sarja
sinkku 13+8 tähän alkuun sinkku-sanalla alkava sana, myös tosi-tv-sarja
madonna
lävistys 9 (vastakappale on mutten saa mtn järkevää tähän)
seiska 11
itä-saksa
hugh h 10
playbo...7+5 -joku puputyttö mutta mikään ei mene,saisko rautalankaa tähän??
valtio 6 (vasen)
trab...exp.. 6+5
lentopallo
geor... 6+6
lil... 6+7
fem fat.. 6+6 saisiko tähän vinkkiä kuka tai mitä tämä on?? Etsi kolmen muskettisoturin henkilöistä
kent 11
kent 14
verkk 12
eikö kukaan voi vinkkailla, jotta saisi jumeja auki? :/
Tuon tajusin ja olen niin tehnyt, mutta kun en tunnu löytävän. Sano edes onko suomi- vai enkkuwiki.Jos sulla on kolme vihjesanaa, mieti kuka sopisi niihin ja lue
hänen wikisivua.