"jii"
se on ohjelma (nimi suomeksi), jossa toinen on isäntä ja toinen vierashaluaisin apua elokuvan ral... ja jam.. yhdistävään 6+8? lisäksi levy aika avoinna...
se on ohjelma (nimi suomeksi), jossa toinen on isäntä ja toinen vierashaluaisin apua elokuvan ral... ja jam.. yhdistävään 6+8? lisäksi levy aika avoinna...
jos nää auttaisei aukea toi curling vaikka miten selailen ?? :/
ongelmia nyt
Moi: Kuk... 7+8+3+8, puuttuu myös se Har 5 välisana, voiskohan se auttaa... Har.. on myös albumi, auttaa pitkään kuk..
Itäsaksa: DDR 5 5 10 ? Löyty wikin täsmennyssivulta
samoin hol... ja ku.. pa... yhdistävä 7 4 5 heppu tost leffasta
ja luistelijan jatko 13 no tään naisen homma
Luonnonkatastrofi: kor.. ja sok.. välistä 9 kor.. luokka, sieltä löyty, suku
ja 14, ja tää löytyy sit tuon edellisen wikistä
lai..jatkot 10 väliviivalla wikin haulla löyty helposti
ja siitä 9 täh..., tämä on yksi täh..
siihen vinkkinä oli jotain veneen perä + etuosa, en mitään peräkokkia löytänyt
plus vaikka mitä muita, mut näitä nyt kaipaisin
siis oceanko?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23501319:mie löydä tuota bändiä :ashamed:
niin ja huomenta
hölömö minä, en muka huomannu äsken sitä...siis oceanko?
ocean ja britpop googlella kerto miule heti
Mä oon yrittäny ettiä tota levyä myös wikittämällä the ja album, use ja album, let ja album, mutta toisaalta voihan se kolmikirjaiminen olla vaikka "jos" tai "kun" tai "hän" tms. Ihan älytön homma. Oon myös käynyt läpi myydyimmät albumit, Rolling stonesin 500 albumia, jotka pitää kuunnella jne. Massachusettsia oon lukenu Suomi-wikistä, wikitravelista, enkkuwikistä, eikä mitään. PItää ehkä vaan alkaa randomisti syöttää 5-kirjaimisia sanoja tonne, josko se sieltä löytyis..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23501538:nyt on koluttu wikin listat albumeista laulajittain ja yhtyeittäin, mut levy 3+6+6 ei löytyny : /
tosin onhan mahdoton määrä levyjä joita ei wikistä löydy
luulen et jos toi mas... 5 löytyis niin sitä kautta aukeis levyki sit.. tosin huumori loppuu varmaan ennen sitä
juu ja se voi olla myös big, hey, all jne....Mä oon yrittäny ettiä tota levyä myös wikittämällä the ja album, use ja album, let ja album, mutta toisaalta voihan se kolmikirjaiminen olla vaikka "jos" tai "kun" tai "hän" tms. Ihan älytön homma. Oon myös käynyt läpi myydyimmät albumit, Rolling stonesin 500 albumia, jotka pitää kuunnella jne. Massachusettsia oon lukenu Suomi-wikistä, wikitravelista, enkkuwikistä, eikä mitään. PItää ehkä vaan alkaa randomisti syöttää 5-kirjaimisia sanoja tonne, josko se sieltä löytyis..