Relaatiot 24

  • Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Huh, viimeisiä viedään, oon täikammalla käynyt edelliset vinkit läpi ;)
Joku jollain näistä on, koska oon 5., mutta taitavat olla niitä jotka kaikilla puuttuvat.
Voinko auttaa jossain muussa?
En jaksa käydä mitään kymmenien sanojen puutelistauksia läpi, muutamaan kysymykseen vastaan mielelläni...

Rullakebab:
saa 12

Luonnonkatastrofi:
hav 4+10
las 10

Madonna:
sei 11 (ei oo auttanu lottokuponkiin viittaavat tv-ohjelmavinkit :( )

Levy:
3+6+6
massa 5

Itä-Saksa:
t e 6+5

Videopeli:
Puu 10
i c 5+8

Jack Bauer:
fu 6
fil 11+9
 
Ronsku
[QUOTE="jii";23500861]moni on kysellyt sitä ocean 5 6 5 enkä ole huomannut vihjeitä - kyseessä on britpop-bändi, perustettu birminghamissa 1989

multa on edelleen haussa se moin cur... 5 2 10, vihje wikipediasivusta ei nyt vain riitä mulle... lisäksi haussa videopelissä puu - tot... välinen 10 ja madonnasa läv - nen välinen 10. sekä kaikki samat mitkä puuttuu ilmeisesti muiltakin.[/QUOTE]

kiitti bändistä!

Madonnassa on 9-sanainen läväri, tarkoittanet sitä? Se annettiin täällä suoraan tämän illan aikana :)

Tuo curling löytyy Origins and history-kohdasta, tosiaan vähän joutuu nimeä muokkaamaan.
 
vieraskorea
ei aukea toi curling vaikka miten selailen ?? :/

ongelmia nyt
Moi: Kuk... 7+8+3+8, puuttuu myös se Har 5 välisana, voiskohan se auttaa...
Itäsaksa: DDR 5 5 10 ? samoin hol... ja ku.. pa... yhdistävä 7 4 5 ja luistelijan jatko 13
Luonnonkatastrofi: kor.. ja sok.. välistä 9 ja 14, lai..jatkot 10 väliviivalla ja siitä 9 täh..., siihen vinkkinä oli jotain veneen perä + etuosa, en mitään peräkokkia löytänyt :p

plus vaikka mitä muita, mut näitä nyt kaipaisin
 
ei aukea toi curling vaikka miten selailen ?? :/

ongelmia nyt
Moi: Kuk... 7+8+3+8, puuttuu myös se Har 5 välisana, voiskohan se auttaa... Har.. on myös albumi, auttaa pitkään kuk..

Itäsaksa: DDR 5 5 10 ? Löyty wikin täsmennyssivulta
samoin hol... ja ku.. pa... yhdistävä 7 4 5 heppu tost leffasta
ja luistelijan jatko 13 no tään naisen homma

Luonnonkatastrofi: kor.. ja sok.. välistä 9 kor.. luokka, sieltä löyty, suku
ja 14, ja tää löytyy sit tuon edellisen wikistä
lai..jatkot 10 väliviivalla wikin haulla löyty helposti
ja siitä 9 täh..., tämä on yksi täh..
siihen vinkkinä oli jotain veneen perä + etuosa, en mitään peräkokkia löytänyt :p

plus vaikka mitä muita, mut näitä nyt kaipaisin
jos nää auttais
 
Moon havaijista lukenu mahollista ja mahotonta suomiwikistä ja enkkuwikistä ja mikää ei oo tärpänny. Nyt yritän kaivella lasi... mut eipä sekää hyvältä näytä

Loppuihi ei varmaakaa tuu oikeita sanoja |O

Sijoitus on 6, ja joku on jo loppuratkasunkii saanu

:headwall:
 
ihan tarpeeksi hyvä vinkki oli pontso :)

nyt on koluttu wikin listat albumeista laulajittain ja yhtyeittäin, mut levy 3+6+6 ei löytyny : /
tosin onhan mahdoton määrä levyjä joita ei wikistä löydy

luulen et jos toi mas... 5 löytyis niin sitä kautta aukeis levyki sit.. tosin huumori loppuu varmaan ennen sitä
 
rosehip ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23501538:
nyt on koluttu wikin listat albumeista laulajittain ja yhtyeittäin, mut levy 3+6+6 ei löytyny : /
tosin onhan mahdoton määrä levyjä joita ei wikistä löydy

luulen et jos toi mas... 5 löytyis niin sitä kautta aukeis levyki sit.. tosin huumori loppuu varmaan ennen sitä
Mä oon yrittäny ettiä tota levyä myös wikittämällä the ja album, use ja album, let ja album, mutta toisaalta voihan se kolmikirjaiminen olla vaikka "jos" tai "kun" tai "hän" tms. Ihan älytön homma. Oon myös käynyt läpi myydyimmät albumit, Rolling stonesin 500 albumia, jotka pitää kuunnella jne. Massachusettsia oon lukenu Suomi-wikistä, wikitravelista, enkkuwikistä, eikä mitään. PItää ehkä vaan alkaa randomisti syöttää 5-kirjaimisia sanoja tonne, josko se sieltä löytyis..
 
Mä oon yrittäny ettiä tota levyä myös wikittämällä the ja album, use ja album, let ja album, mutta toisaalta voihan se kolmikirjaiminen olla vaikka "jos" tai "kun" tai "hän" tms. Ihan älytön homma. Oon myös käynyt läpi myydyimmät albumit, Rolling stonesin 500 albumia, jotka pitää kuunnella jne. Massachusettsia oon lukenu Suomi-wikistä, wikitravelista, enkkuwikistä, eikä mitään. PItää ehkä vaan alkaa randomisti syöttää 5-kirjaimisia sanoja tonne, josko se sieltä löytyis..
juu ja se voi olla myös big, hey, all jne....
tää alkaa olla epätoivosta
 
"Pelaaja"
Palailin taas, ja noita vinkkejänne käyttämällä olen nyt 20 sanaa vaille. Suurin osa noista on siellä Levy-ruudussa. Tietysti nuo mitä täällä pähkäilette puuttuvat, mutta myös puuttuu sieltä alalaidasta M R se 5+19 jossa on väliviiva ja siihen liittyvä 5+10, joka yhdistyy mus.... Mitähän nuo olisivat?
 
[QUOTE="Pelaaja";23501813]Palailin taas, ja noita vinkkejänne käyttämällä olen nyt 20 sanaa vaille. Suurin osa noista on siellä Levy-ruudussa. Tietysti nuo mitä täällä pähkäilette puuttuvat, mutta myös puuttuu sieltä alalaidasta M R se 5+19 jossa on väliviiva ja siihen liittyvä 5+10, joka yhdistyy mus.... Mitähän nuo olisivat?[/QUOTE]

5+19 suomalainen nainen, kansanedustaja, M R sukunimellä löytyy
5+10 löytyy sit edellisellä ja mus.. auttaa siinä myös
 
[QUOTE="Pelaaja";23501813]Palailin taas, ja noita vinkkejänne käyttämällä olen nyt 20 sanaa vaille. Suurin osa noista on siellä Levy-ruudussa. Tietysti nuo mitä täällä pähkäilette puuttuvat, mutta myös puuttuu sieltä alalaidasta M R se 5+19 jossa on väliviiva ja siihen liittyvä 5+10, joka yhdistyy mus.... Mitähän nuo olisivat?[/QUOTE]

5+10 on ohjelma ja 5+19 on entinen suomalainen juontaja jonka mies(?) se MR on (tai ainaki sil on samanniminen mies :D )
 
enya
rullakebab
saar... 12

Lohi
vapaakauppa 17 (koitin wikin vapaa- haulla vaan ei löydä,joten lisävinkkiä tähän kiitos)

Meiju
ocean 10+8
tähyst.. 11

videopeli
ralli 4+10 (vastakappaletta ei ole,joten vinkkiä tähän siksi)
tuki 11
ice clim.. 5+8

luonnonkatastrofi
luonnonkatastrofi 9+13 (ylös)
hawaiii 4+10
korall 9
vedenal.. maanjärist.. 6+17
itämeri 6
ark..teht.. 5+6
ark..teht 7

Jack Bauer
Jack Bauer 4+4 (wikin jack haulla ei löytynyt ja mikään niistä ei mennyt ja kyllä selasin wikin loppuun asti)
soturi 5+10
Bau....19
filmi 11+9
fuj.... 6
kosto 11

Moi
taikuri 8+12
taikuri 6 (alas)
niag... put.. 3+5+6
curl.. 6+6
mari.. ja pah.. su... 6+3
bingo 6+1+6

elokuva :
rull.laut..8 -tämä termi ei ole tuttu ja googlella en ole löytänyt
sinkku 6+8
sinkku 13+8

madonna
lävistys 9 (vastakappale on mutten saa mtn järkevää tähän)
seiska 11

itä-saksa
hugh h 10
playbo...7+5 -joku puputyttö mutta mikään ei mene,saisko rautalankaa tähän??
valtio 6 (vasen)
trab...exp.. 6+5

lentopallo
geor... 6+6
bea.. coll 7
lil... 6+7
fem fat.. 6+6
kent 11
kent 14
verkk 12

saisiko jonkinlaisia vihjeitä ja vinkkejä näihin jumisanoihin.

sain eilen aika hyvin sanoja auki,mutta jotkut eivät auvennu esim playboy puputyttö kävit wikillä ja googlellä läpi mutta ketään typykkää ei huolinut..

Koitan vastavuoroisesti myöskin auttaa,jos suinkin pystyn
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";23501899]Kiitos Pontso ja Tenontyttö, noilla löytyi ihan ilman hakemista :)[/QUOTE]

Minusta ei nyt taida olla paljon hyötyä kun olette edellä, mutta kysyttävää on, eli onko toi M T jatko 3+5 jotain muuta kuin kanavan nimi, koska mielestäni kokeilin ne kaikki? Mitähän se muuta voisi olla?
 
[QUOTE="Pelaaja";23501970]Minusta ei nyt taida olla paljon hyötyä kun olette edellä, mutta kysyttävää on, eli onko toi M T jatko 3+5 jotain muuta kuin kanavan nimi, koska mielestäni kokeilin ne kaikki? Mitähän se muuta voisi olla?[/QUOTE]

juontaja :)
 

Yhteistyössä