relaatiot 21

[QUOTE="magda";23089080]Mäkin kaipailen. Testailin jo wikin hedelmälistan hedelmiä, mutta ykskään ei tärpänny :/[/QUOTE]

Yksi löytyi. Vielä 17, 11, ja 5 hakusessa...

prkl tilttas kone ja netti... josko toimis nyt...

17 puuttuu multaki, 5 ja toinen pitkä löytyy listasta, 11 tuli mulle ainaki heti melkein mieleen hedelmästä (liittyy lasten tekoon)

lentoasemasta puuttuis keskeltä 9 ja 12 ja mikä on se sana 7?

koskahan mua huvittas alkaa edes miettii tota beethovenia.yäk.

no joo,apuja saisko :
köln : kondr.. aden.. : yläviisto 17 +11 ???
elokuva : kaikki apu kelpaa, en saa mitään auki..
internet : 14 alaviisto oikee

Hei miten sinne kölniin pääsee? EU:sta? Multa puuttuu sieltä 7 ja 12 (vasemmalle ja alas) sekä se pitkä. Entäs se kieliopin 4? Mulla on kiinni vielä koko vasen reuna. Mut ammatista puuttuis enää rohvessorin 6 8.

[QUOTE="xyz";23089896]Hei miten sinne kölniin pääsee? EU:sta? Multa puuttuu sieltä 7 ja 12 (vasemmalle ja alas) sekä se pitkä. Entäs se kieliopin 4? Mulla on kiinni vielä koko vasen reuna. Mut ammatista puuttuis enää rohvessorin 6 8.[/QUOTE]

Mä pääsin Espanjan kautta

Stanley Kubrick
Ohjaaja ...... (6) ....... (7)
..... (5) ...... (6)
.... (4) ..... (5)
Scifi (9) ja (5)

Sisu
Pääsanasta (14)
Pääsanasta (8)

Raamattu
.... (4) ......... (9)
.... (4) ..... (5)

Halloween
z:n ja v:n välissä oleva ... (3) ..... (5) .. (2) ..... (5)

Stanley Kubrick
Ohjaaja ...... (6) ....... (7)
..... (5) ...... (6)
.... (4) ..... (5)
Scifi (9) ja (5)

Sisu
Pääsanasta (14)
Pääsanasta (8)

Raamattu
.... (4) ......... (9)
.... (4) ..... (5)

Halloween
z:n ja v:n välissä oleva ... (3) ..... (5) .. (2) ..... (5)

Scifi 9 on ihan wikistäkin löytyvä scifin tyyppi. Pääseekö raamattuun kärsimyksen vai sanan kautta? Vinkkejä noitten vasemmalle lähteviin? :)

Ilmoittaudun ratkojaksi! Eilen illalla olin jossain kohtaa ekanakin mutta nyt kun ei oo koko päivänä päässyt ratkomaan on sija tippunut 68:een :D Mutta eiköhän täältä vielä nousta!

mie olin pitkään ekana nyt, mut tipuin kakkoseksi ku annoin vissiin liian hyviä vinkkejä :D nyt oottelen et josko sitä iteki sais jotain :whistle:

niin ja tervetuloa mukaan jälleen :D

Yhteistyössä