relaatiot 21

:O Mistä kielioppi? Multa puuttuu ilmeisesti jotain oleellista vielä....

muoks muoks: nyt on myös kielioppi.... annas vinkkiä vielä siihen miten pääsen sinne elokuvaruutuun niin katotaan sitä sitten.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="magda";23088024]Voi jee, kielioppia! Ei meikäläisen vahvuuksia :D[/QUOTE]

sama täällä.. tietäs ees haetaanko jotain inessiivi-illatiivi-ellatiivi-mitälie juttuja vai jotain muuta.. :D

:O Mistä kielioppi? Multa puuttuu ilmeisesti jotain oleellista vielä....

muoks muoks: nyt on myös kielioppi.... annas vinkkiä vielä siihen miten pääsen sinne elokuvaruutuun niin katotaan sitä sitten.

42 alapuolella

huomasiks edelliselt sivult et löysin ne mitä ja miksi jatkot, ne on sijamuotoja molemmat, sillä pääsee ainakii,
ite menin kölnin kautta

Nyt on Elokuvakin auki.

Toi Lentoasemasta tuleva: ........ (8) .:. (3) .............. (14) .......... (10) vaivaa eniten... ja vois olla helpoin löytää...

Nyt pitää vaan mennä laittamaan iltapalaa....

Mikä ihmeen lentoasema?

Juu, kyl se on minunkii ny mentävä, palajan aamulla taas hetkeks

? 10 8 8
? 7 3 5
9 6 4 8
? 6 7 5

Pelin läpäisy:
193 / 435 (44.3%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
9 / 291

oon koko päivän tahkonnu tätä ja nyt ku sain lapset nukkuun pääsin lukeen ketjuaki... oon totaali jumissa, tilanne tää:
5 8 4 3
4 3 2 2
8 6 4 2
? 3 1 1

Pelin läpäisy:
287 / 435 (65.9%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 291

autan varmasti teitä :) mutta ekaksi kertokaa jos tiiätte mistä sanasta tuonne alas helpoiten pääsis :D ja missä ihmees on narskuttaja tuo lentoasema? :D

[QUOTE="tii-";23088517]Tyttö Tenonvarrelta (tai joku muu): Miten se Raamattu-ruutu?
Pääsanasta suoraan 4 5
4 9
6[/QUOTE]
mulla ainaki puuttuu noi kaikki... se ruutu on tyhjää täynnä (vain ne sanat mitä kautta sinne pääsin on).. onko sulla se reunasana joka tulee siitä il...sa... ,se 14

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23088464:
ja missä ihmees on narskuttaja tuo lentoasema? :D

Se on se viimeinen ruutu joka on tuolla alanurkassa. Mä pääsin sinne Kölnin kautta. Lentoasema siellä.

Onko sulla Sisu (14) tai (8) Mulle ei oikein avaudu koko sisuruutu... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23088561:
mulla ainaki puuttuu noi kaikki... se ruutu on tyhjää täynnä (vain ne sanat mitä kautta sinne pääsin on).. onko sulla se reunasana joka tulee siitä il...sa... ,se 14
Nope. Onko Sisu-ruutu mimmonen? 14, 8 tai pitkä????? Olisko se joku sitaatti vai mikä, mutta mikään sana ei oo sisun pituinen.

[QUOTE="ruu";23088675]sana 6+3+4 tää on erään "kirjan" alkusanat
sana 9 semmonen ku suomen kieleen tullu sana vieraasta kielestä
vastaus 14 ja 7 wikistä löysin täsmennyksistä

jo snäihin saisi apuja[/QUOTE]

mikä on sana 7?

Yhteistyössä