relaatiot 21

vihjesana: punoi...

kiekkomaailma
pääsanasta oikeelle alaviistoon 11 (lempinimi ei jelpannu)
vii...es

sisu
mak.valm 6 (se ylempi) ja miähä en löytäny yhtää sopivaa vaikka millä kielellä googlasin, sitä toista vaa tyrkyttää
katjes

elokuva
vihjesana
kuumoi...

lentoasema vasen 12 On wikissä melko alussa, mutta siitä jätetään vika sana pois, alkaa I:llä

terminaali 13 (moo ikinä käyny lähelläkää lentoasemaa saati sen sisäpuolta, lentsikoitakii nähny taivaalla) lähtö...tys

Nyt siis uupuis viel

Raamattu
poika 4 (meni tuo musiikki vähä ohi)
vihjesana

kiekkomaailma
pääsanasta oikeelle alaviistoon 11 (lempinimi ei jelpannu) KANTAA SELLAISTA JOLLA ENNEN LEIKATTIIN HEINÄÄ
fantasia 9 (ei sytyttäny, ainakaa viälä)

sisu
mak.valm 6 (se ylempi) ja miähä en löytäny yhtää sopivaa vaikka millä kielellä googlasin, sitä toista vaa tyrkyttää
temp.. 7
luo..pii.. 15
alus..s..k..j 7

elokuva
vihjesana

kielioppi
alhaalta 9+9

lentoasema vasen 12
terminaali 13 (moo ikinä käyny lähelläkää lentoasemaa saati sen sisäpuolta, lentsikoitakii nähny taivaalla)

terminaali on lähtöselv...

[QUOTE="Santsu";23101991]Eli teillä on elokuva ruudun musiikki väliviivallinen...kertokeehan siihen vinkkiä? Katsoin wikistä musiikkityylilistan jo läpi ei osunut näköön ainakaan sieltä.[/QUOTE]

Koulu Helsingissä.

Poika 4 on siis erään suomalaisbändn biisin nimi, jokohan nyt? :)

[QUOTE="emppuli";23102056]eipä osu ei.. nemo, arto,sipe,iiro,aaro sun muut menty läpi,mitä jos vinkkaisit bändiä niin hieman toivoakin löytää.. noita bändejä meinaas on sen verran monta[/QUOTE]

Nokun en voi sitä bändiä vinkata, kun se tuohon tulee. Poika on siis kappaleen nimi. :) Mutta sanotaanko että suosittu tyttöduo kyseessä.

[QUOTE="Santsu";23102047]Fantasia jatko löyty, muttei sen jatko. Lisäksi toi poika 4 ei yhtään nyt kyllä aukea. Mulla pyörii vaan Jukka Poika päässä, eikä sen biiseistä löydy.[/QUOTE]

Pistä wikin hakuun se fantasian jatko niin näkyy heti ekan sivun hakutuloksissa.

[QUOTE="emppuli";23102137]jaa jo,nyt sain :)
tuo kylläkin on bändinnimi eikä piisinnimi.. mutta mitä pienistä.[/QUOTE]

Sitähän oon tässä toitottanutkin, että Poika on biisi eikä että sille pojalle on vielä oma nimensäkin. Mutta ei se mitään, oon välillä hieman epäselvä selittään asioita. :D Pääasia että keksit sen kuitenkin.

Yhteistyössä