Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
Siis onkohan vikaa mun koneessa tai linjayhteydessä, mutta relaatio on helekutin hidas ja vähän väliä heittää tekstiä:

Verkkosivu ei ole käytettävissä.

Osoitteessa Relaatiot 19 - Sanapeli oleva sivu saattaa olla väliaikaisesti pois käytöstä tai se on voitu siirtää pysyvästi uuteen osoitteeseen.
:headwall:
mulla kans tulee tota... mut mullaki mokkula yhteys (tosin olin vkl veljen luona ja sillä laajakaista-yhteys, et johtuisko rellun koosta tuo)

"Vieraileva tähti"
Veikkaus-ruutun minäkin tarvisin vinkkejä, eli
Tapa 5+3+4 ja 2+4+5+5+9+6

Tohon en oo löytäny mitään vaikka kuinka oon ettiny, et jos jollain on, niin vinkkejä jos sais?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22803718:
mulla kans tulee tota... mut mullaki mokkula yhteys (tosin olin vkl veljen luona ja sillä laajakaista-yhteys, et johtuisko rellun koosta tuo)
Mokkula minullakin on käytössä, dna:n. Valitettavasti en saa tätä nyt laajakaistaan kiinni. Olisi pitänyt aloittaa toisella koneella.

Määkin koitan sitä veikkaus-ruutua tahkota teiän kanssa, ei meinaa vaan pysyä viesteissä mukana, kun värkkään yhtä toista juttua välillä...

Joku kysyi Veikkauksesta alas 5+4, on nykyinen kansanedustajamies, oli Veikkauksen toimitusjohtaja, erosi ahdistelusyytteiden vuoksi. Mutta en keksi, mikä kaksikirjaiminen siitä lähtee?

Lisäksi multa puuttuu tuolta yläkulmasta nuo moniosaiset (5+3+4 ja 2+4+5 jne) sekä toisetsa ruudusta tuleva hyppääjä 7+5, minkä maalaista pitäisi etsiä?

Niin ja nämäkin :ashamed:
rahap. 9
moott. 4
v8 8
rikoll. 17.

Määkin koitan sitä veikkaus-ruutua tahkota teiän kanssa, ei meinaa vaan pysyä viesteissä mukana, kun värkkään yhtä toista juttua välillä...

Joku kysyi Veikkauksesta alas 5+4, on nykyinen kansanedustajamies, oli Veikkauksen toimitusjohtaja, erosi ahdistelusyytteiden vuoksi. Mutta en keksi, mikä kaksikirjaiminen siitä lähtee?

Lisäksi multa puuttuu tuolta yläkulmasta nuo moniosaiset (5+3+4 ja 2+4+5 jne) sekä toisetsa ruudusta tuleva hyppääjä 7+5, minkä maalaista pitäisi etsiä?

Niin ja nämäkin :ashamed:
rahap. 9
moott. 4
v8 8
rikoll. 17.
muuten puuttuu samat mut toi v8 8 on automerkki (alkaa c:llä)

meini
koska noi samat taitaa puuttua Junnusta ja veikkauksesta kaikilta, ehdottaisin lemmikkiruutua seuraavaksi..

itselläni ainakin huutaa tyhjyyttä tuo, helpottaisi päästä vähän eteenpäin

Yhteistyössä