^ Lemmikki sopii minulle, sielläkin on paljon tyhjää. Naapuriruutu on vielä avaamatta.
Kiitos! Ikinä tommosestakaan kuullut..Sulla on yhdyssanan osat valmiina siinä. Alkuosa alhaalta ja loppuosaksi magia
pistähän molemmat sanat wikiin kyl ne sieltä löytyy, kuvitteellisia siiskin molemmat.. toinen on piirretty ja toinen on semmoses elokuvas jonka pääosas oli muistaakseni julia robertsMulla puuttuu ihan hirveesti kans sieltä lemmikkiruudusta, et vinkkejä vain kehiin.
Esim. hii... ja ha.. välitä se 6+6 ja 5+5 ja ha.. kaikki eteenpäin..
Kiitos! Ei taas ajatus pelannutAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22804608:pistähän molemmat sanat wikiin kyl ne sieltä löytyy, kuvitteellisia siiskin molemmat.. toinen on piirretty ja toinen on semmoses elokuvas jonka pääosas oli muistaakseni julia roberts
kisun 5 on eräs tupsukorvahii ja ha välissä 5+5 on eräs hiiri, josta myös Disney on tehnyt animaation. Ei Mikki eikä Minni.
6+6 puuttuu myös täältä, ja siitä hah-sanasta alaspäin 10, 3+3 ja 12. Kisusta puuttuu 7, 3+4 ja 5 ja koirasta ihan tuhottomasti kaikkea.
Muoks, 6+6 löytyki just. sekin on animaatiohiiri.
Toinen 11 liittyy koirien ulkoiluttamiseen kaupungeissa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22804617:multa puuttuu esim. koirasta 5, 11, 11, 8 ja 6+8
Ei vitsi, olinpa tyhmä! Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22804684:kisun 5 on eräs tupsukorva
vähän aikaa meni enneku tajusinToinen 11 liittyy koirien ulkoiluttamiseen kaupungeissa.
Mulla puuttuu linnuistakin kaikkee. Nelkkuun oon kokeillut kaikki lirot, allit, tavit, käet sun muut. Siis 4, 11, 12+9 ja 3+8. Vaikee ruutu. :/
Äh, toi 6+6 ei kyllä löydy vaikka olen englanniksi koittanu ettiä sekä Julialla että ilman. Olen varmaan tulossa relaatiosokeaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22804608:pistähän molemmat sanat wikiin kyl ne sieltä löytyy, kuvitteellisia siiskin molemmat.. toinen on piirretty ja toinen on semmoses elokuvas jonka pääosas oli muistaakseni julia roberts
Se ei ollu listalla, mut koita miettiä mikä elokuva on tehty niin et siinä on animaatiohiiri ja sit ihan ihmisiä mukana?Äh, toi 6+6 ei kyllä löydy vaikka olen englanniksi koittanu ettiä sekä Julialla että ilman. Olen varmaan tulossa relaatiosokeaksi.
sekin oli jo enemmän kuin mulla.. rajalla olevia jos ei lasketa niin oon löytänyt vain yhden koiranrodun lisäksi mulla on ollut kissa monta vuotta jo enkä silti oo edes keksinyt mitään kissaan liittyvää - sopivaa tai epäsopivaaEn kehtaa edes luetella, mitä kaikkea multa puuttuu lemmikki-ruudusta. En tiiä koirista ja kissoista mitään, ja koirarotulistan selaaminenkin on pääosin tekemättä.
Koirasta 11 alas on kukka. Aloin vain kirjoittaa wikin hakuun koiran-, niin sieltä se löytyi.
Muut koirasta lähtevät multa sitten melkein puuttuukin (5, 6, 6+8).
jos joltain puuttuu vielä 3+8 linnusta niin se on eräs lintulaji (siis sen toisen laatikkoon yhistyvän linnun) löytyy wikistä suht pienellä etsimisessä kun seuraa latinaasekin oli jo enemmän kuin mulla.. rajalla olevia jos ei lasketa niin oon löytänyt vain yhden koiranrodun lisäksi mulla on ollut kissa monta vuotta jo enkä silti oo edes keksinyt mitään kissaan liittyvää - sopivaa tai epäsopivaa
6 on se ääni mikä koirasta kuuluu mikä toi 8 on?En kehtaa edes luetella, mitä kaikkea multa puuttuu lemmikki-ruudusta. En tiiä koirista ja kissoista mitään, ja koirarotulistan selaaminenkin on pääosin tekemättä.
Koirasta 11 alas on kukka. Aloin vain kirjoittaa wikin hakuun koiran-, niin sieltä se löytyi.
Muut koirasta lähtevät multa sitten melkein puuttuukin (5, 6, 6+8).
lynx lynx s....... d..sekin oli jo enemmän kuin mulla.. rajalla olevia jos ei lasketa niin oon löytänyt vain yhden koiranrodun lisäksi mulla on ollut kissa monta vuotta jo enkä silti oo edes keksinyt mitään kissaan liittyvää - sopivaa tai epäsopivaa
siis hä? mullon kyllä tupsukorva jo.. pitäiskö joku tollanen tulla johonki.. ei ainakaan wikissä ole mitään s....... d..lynx lynx s....... d..
mikä yhdistää jumalan ja kissan 6lynx lynx s....... d..
No voi elämänkevät, tietenki! Löyty monen mutkan takaa enkkuwikistä.Se ei ollu listalla, mut koita miettiä mikä elokuva on tehty niin et siinä on animaatiohiiri ja sit ihan ihmisiä mukana?