Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Januska
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Januska:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
6+6 on siimin alue komissiossa tai oikeastaan sen torjunta on
Voihan hanuri. Hrrrph, ei leikkaa.
ei rehellinen talous, on tämän värinen talous.
DOU!

Enää uupus se pitkä eskimo tuosta ruudusta...
mulla muuttuu sen lisäksi se vihjesana ja goljatista kalevaan päin lähtevä sana
 
Alppilan Gona
huh otaniemi 10+3 aukes vihdoin

Pelin läpäisy:
661 / 1001 (66.0%)

Vihjeet: 5 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
6 / 337


1 12 7 13 7
9 7 8 8 8
6 6 11 5 13
10 16 6 5 10
8 4 14 1 14
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Vittu, mä sanon. Alotin eilen tätä relaatiota. Nyt on kasassa liian monta tuntia koneella istumista ja 90 sanaa. Ihan typeriä aiheita eikä sanoista saa ollenkaan sutjakkaasti mielleyhtymiä, puhumattakaan, että sais ruutuja auki. Wikiä oon lukenu kyllästymiseen asti. Mistä noita sanoja oikeesti pitäis löytää?

Taitaa olla eka relaatio, mitä en jaksa tehdä.
mä aloitin torstai-iltana, ja olen tässä tehnyt perheen kanssa paljon muutakin, käynyt uimassa, katsonut leffamaratonia. Sanoja on kasassa 476. Mutta tää vaatii kyllä tosi paljon wikin selaamista, pitkät aukeavat ketjut ovat harvassa, ja ajatusmaailma ihan toinen kuin omani.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
bambi, sulla näemmä on stadissa jotain enemmän auki, vasemmalle 5 ja 7 tai oikealle alas 2+6+7. Oisko vinkkejä noihin?
Stadilaiseksi nolon tyhjä ruutu! 7 ei oo, 5 toisella puolen on Espposta länteen oleva paikka vaan en vielä olekeksinyt mikä noita yhdistää.
Millä sä oot päässyt sinne toiselle puolelle? Mulla on kovin tyhjä toi ruudun vasen puoli...
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Kulkuvälineen jälkeen tulkee vaan 14, joka on tyhjä. Toi 5:n toisella puolella oleva kiertää ketjuna alavasemmalta asti. Saat sillä 2+6+7 biisillä hyvän alun.

Noiden lisäksi multa puuttuu vielä rööperit yhdistävä 8+3 ja stokkat yhdistävä 7+5 ja stadista 8 yläoikealle.
Mulla on ollut ne g-tyypit jo pitkään sivulla, mut oon jumissa siinä kohti, siis niitä yhdistävä sana.

Tuo 8 yläoikeelle on yks kaupunginosa ja slangilla.
G-tyyppejä yhdistää yksi mauste.
Mitä ihmeen g-tyyppejä ja mikä mauste? Oikeemmin vielä että missä ruudussa? Stadissa vasemmalla? Mulla puuttuu Stocka 6+6, luulin että ois stadin stocka mutta on joku muu, mikä?...
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Kertokaa nyt joku mulle sinne maanjäristys-ruutuun ne puuttuvat, eli Lima (6) ja Ankara/Peru/Lima (10) niin pääsisin mäkin nukkumaan....zzzzzzzzzzzz |O
lima 6 on sama englanniksi tai latinaksi
10 keksit kun saat alemman ruudun auki, sanamuunnos on yksi sellainen
En mä tuosta limasta saanut kiinni vieläkään, mutta toisen sain ja ruudun auki viimeinkin *huoh*
Nyt hyvät yöt, kiitos Sulle j!

Näkemisiin :wave:
mullakin on lima vielä kyssärinä...

 
Ronsku
Kiva tulla myöhään kylästä ja sit jumittua tänne... Miljoonat kiitokset vinkeistä kaikille, pääsin taas hyvin eteenpäin, paaaaaljon on vielä ratkottavaa, alle 600 sanaa saatu. Huomenna ehkä ehdin olemaan linjoilla niin, että voin itsekin auttaa muita tarvittaessa. öitä :)
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Januska:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Januska:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
6+6 on siimin alue komissiossa tai oikeastaan sen torjunta on
Voihan hanuri. Hrrrph, ei leikkaa.
ei rehellinen talous, on tämän värinen talous.
DOU!

Enää uupus se pitkä eskimo tuosta ruudusta...
mulla muuttuu sen lisäksi se vihjesana ja goljatista kalevaan päin lähtevä sana
farman f
 

Yhteistyössä