• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
bambi, sulla näemmä on stadissa jotain enemmän auki, vasemmalle 5 ja 7 tai oikealle alas 2+6+7. Oisko vinkkejä noihin?
Stadilaiseksi nolon tyhjä ruutu! 7 ei oo, 5 toisella puolen on Espposta länteen oleva paikka vaan en vielä olekeksinyt mikä noita yhdistää.

2+6+7 yksi biisi noin 60-luvulta jonka nimessä mainitaan stadi.
tuleeko sulla siitä kulkuvälineestä joku ketju, mulla kun ei ole 5:sen toisella puolella mitään.

mulla on noita muita sanoja tuosta kyllä, ja voin vinkata niitä, jos löytyisi jotain millä päästäis molemmat eteenpäin.

vaikea on stadikin, vaikka pääkaupunkiseudulla on tullut vietettyä yli 40 vuotta
 
bambi
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
bambi, sulla näemmä on stadissa jotain enemmän auki, vasemmalle 5 ja 7 tai oikealle alas 2+6+7. Oisko vinkkejä noihin?
Stadilaiseksi nolon tyhjä ruutu! 7 ei oo, 5 toisella puolen on Espposta länteen oleva paikka vaan en vielä olekeksinyt mikä noita yhdistää.

2+6+7 yksi biisi noin 60-luvulta jonka nimessä mainitaan stadi.
tuleeko sulla siitä kulkuvälineestä joku ketju, mulla kun ei ole 5:sen toisella puolella mitään.

mulla on noita muita sanoja tuosta kyllä, ja voin vinkata niitä, jos löytyisi jotain millä päästäis molemmat eteenpäin.

vaikea on stadikin, vaikka pääkaupunkiseudulla on tullut vietettyä yli 40 vuotta
Kulkuvälineen jälkeen tulkee vaan 14, joka on tyhjä. Toi 5:n toisella puolella oleva kiertää ketjuna alavasemmalta asti. Saat sillä 2+6+7 biisillä hyvän alun.

Noiden lisäksi multa puuttuu vielä rööperit yhdistävä 8+3 ja stokkat yhdistävä 7+5 ja stadista 8 yläoikealle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Kulkuvälineen jälkeen tulkee vaan 14, joka on tyhjä. Toi 5:n toisella puolella oleva kiertää ketjuna alavasemmalta asti. Saat sillä 2+6+7 biisillä hyvän alun.

Noiden lisäksi multa puuttuu vielä rööperit yhdistävä 8+3 ja stokkat yhdistävä 7+5 ja stadista 8 yläoikealle.
Mulla on ollut ne g-tyypit jo pitkään sivulla, mut oon jumissa siinä kohti, siis niitä yhdistävä sana.

Tuo 8 yläoikeelle on yks kaupunginosa ja slangilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Haluaisko joku auttaa tuossa reksiterikilpi lootassa, mä tunnen itseni lähinnä tyhmäksi ja avuttomaksi kun en saa siihen oikein mitään =/
kalevala ruutu 14 ylös ja 13 alas joku pikku vinkki
no ei mullakaan siinä rekisterikilpi ruudussa ole juuri mitään, oletkos jakanut tuon sanan jo kahtia?
 
bambi
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Kulkuvälineen jälkeen tulkee vaan 14, joka on tyhjä. Toi 5:n toisella puolella oleva kiertää ketjuna alavasemmalta asti. Saat sillä 2+6+7 biisillä hyvän alun.

Noiden lisäksi multa puuttuu vielä rööperit yhdistävä 8+3 ja stokkat yhdistävä 7+5 ja stadista 8 yläoikealle.
Mulla on ollut ne g-tyypit jo pitkään sivulla, mut oon jumissa siinä kohti, siis niitä yhdistävä sana.

Tuo 8 yläoikeelle on yks kaupunginosa ja slangilla.
G-tyyppejä yhdistää yksi mauste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi:
Kulkuvälineen jälkeen tulkee vaan 14, joka on tyhjä. Toi 5:n toisella puolella oleva kiertää ketjuna alavasemmalta asti. Saat sillä 2+6+7 biisillä hyvän alun.

Noiden lisäksi multa puuttuu vielä rööperit yhdistävä 8+3 ja stokkat yhdistävä 7+5 ja stadista 8 yläoikealle.
Mulla on ollut ne g-tyypit jo pitkään sivulla, mut oon jumissa siinä kohti, siis niitä yhdistävä sana.

Tuo 8 yläoikeelle on yks kaupunginosa ja slangilla.
G-tyyppejä yhdistää yksi mauste.
kiitos taaseen, arvaas kuka on lukenut aivan mielettömästi g-tyypeistä ja suvusta wikistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Mä en keksi nyt millään mitään mistään... tais sulaa loputkin aivot sinne lenkkipolulle. Ok, sain mä sen maan ja siitä sen kaupungin, mut siihen toppas taas :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
missäs ruudussa sä olit menossa? tai missä voidaan auttaa?
 

Yhteistyössä