• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
hah
10 15 8 13 6
15 6 14 12 13
8 11 12 ? 9
9 16 12 11 20
9 9 17 8 11


Pelin läpäisy:
314 / 1001 (31.3%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
25 / 269

Enää tuo yksi kiinni....Huhhuh, mitenhän sit sinne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Kaksi ruutua avaamatta. Mun piti tänään mennä nukkumaan aiemmin kuin eilen mutta täällä ollaan. Tosin oon ollut tänään vain pari tuntia, kun oli vieraita... Ilmeisesti Sananmuunnos- ja cocktail-ruudut on ne jotka puuttuu, mites niihin pääsis? Leevistä 8+6+6?


Pelin läpäisy:
446 / 1001 (44.5%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 269
Tääkin on kappale, vinkiksi annan, että liittyy rahaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
10 15 8 13 6
15 6 14 12 13
8 11 12 ? 9
9 16 12 11 20
9 9 17 8 11


Pelin läpäisy:
314 / 1001 (31.3%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
25 / 269

Enää tuo yksi kiinni....Huhhuh, mitenhän sit sinne...
mä pääsin sinne alapuolelta siitä e. m -ruudusta, googlaamaan vaan leffoja ja näyttelijöitä
 
prp
Tossa mun tilanne, auta mun vika ruutu auki, niin yritän jeesiä sulle jonkun ruudun auki

Noinhan sä sanoit ja teot oli sitten ihan toista, samat ruudut mulla on kiinni kuin silloin. Annoin neuvoja, en anna enää. Hyvä oli lähtee nukkumaan, kun oli kaiken saanut.. Klikkiytynyttä porukkaa näyttää olevan... Tämä ei ollut sinulle HAH
 
Alkuperäinen kirjoittaja prp:
Tossa mun tilanne, auta mun vika ruutu auki, niin yritän jeesiä sulle jonkun ruudun auki

Noinhan sä sanoit ja teot oli sitten ihan toista, samat ruudut mulla on kiinni kuin silloin. Annoin neuvoja, en anna enää. Hyvä oli lähtee nukkumaan, kun oli kaiken saanut.. Klikkiytynyttä porukkaa näyttää olevan... Tämä ei ollut sinulle HAH
No aikas pahana olet, todellakin autan, ja autan vastakin. En kyllä huomannut sun kysyvän multa yhtään mitään. Ja missään klikissä en ole.

Mulla on muutakin elämää, kuin tämä peli, ja siksi on syytä mennäkin nukkumaan, että jaksaa myös lasten kanssa nousta ja touhuta. Kuinka muuten kiukuttelit mun nukkumaan menoa, vasta tunti sen jälkeen, kun olin mennyt, olisit reagoinut silloin heti, niin olisin jossain voinut auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
olisko jollain vinkkiä kalevala ruudun vihjesanaan... mulla olis idea mikä se on, mut ei se mee mitä ajattelin :ashamed:
mulla ei ole vielä edes ajatusta, pitäisi ensin saada siitä vierestä toinen sana auki. Yritän nyt pelailla noita ruutuja, joista multa puuttuu paljon sanoja, ja palailen sitten takaisin sinne kalevalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Mulla on se Kalevalan vihjesana, mutten oikein osaa vinkata :ashamed:
Mä takkuan noiden ostosten kanssa :ashamed:
mulla on tosi vähän noista ostoksista, olen tullut siihen tulokseen, että siellä yläkulmassa on ruokaa, ne sanat jotka liittyvät toisiinsa.

Sitten on se t-sana, ja toinen yleissana mihin pukeudutaan, ja niistä aukeavat ketjut.

Ja ei vinkkisi ollut helppo, mulla puuttuu edelleen yksi sana niistä edeltävistä, se moni osainen, joten ei aukea mulle vielä tuo asia.
 

Yhteistyössä