• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
hah
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Tietääkö kukaan tuota pitkää, joka lähtee T.K:sta Suomi-ruudussa? 14+6?
En minä ainakaan, mutta haluatko vihjata mikä tuo T.K. on? :D
Suomalainen säveltäjä, wikin listasta löytyypi :wave:
Tosin nyt mun pitää vielä kysästä, että lähteekö tää T.K. suoraan tuosta Suomi-sanasta? Jos ei niin ihan turhaan vielä koitan ettiä sitä. =)
Jos tää on se joksi luulen, niin peli ei hyväksy sitäkään miulle. Mikä tätä vaivaa :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Tosin nyt mun pitää vielä kysästä, että lähteekö tää T.K. suoraan tuosta Suomi-sanasta? Jos ei niin ihan turhaan vielä koitan ettiä sitä. =)
ei lähde. tää tulee vasemmalta. tai aukeaa mm. sitä kautta, että minkä maan kansallishymni oli finlandia-hymni?

Ah kiitos kaunis, pääsin vähän pitemmälle. Tuun huikkaseen heti jos satun keksimään tuon 14+6. :)
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Ah kiitos kaunis, pääsin vähän pitemmälle. Tuun huikkaseen heti jos satun keksimään tuon 14+6. :)
se 14+6 on siinä välissä, ja myöskin T.K. ja liittyy tuohon toiseen T.K:hon. wikistä löytyy kun haet sitä säveltäjä-tk:ta
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Onko kukaan paikallaolijoista saanu Cocktail-ruutua auki? Vasemmanpuolimmaiset sanat kyllä löytyy, mutta niitä ylös ja alas tulevia ei.
ne on hyvin yksinkertaisia, yläsuuntaan on ollut aiemmissakin relaatioissa, suomalaisten keksimä nimitys. alasuunta taas: mitä cocktail on yleensä. multa taas puuttuu ne vasemmalle menevät, mitä ne on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Onko kukaan paikallaolijoista saanu Cocktail-ruutua auki? Vasemmanpuolimmaiset sanat kyllä löytyy, mutta niitä ylös ja alas tulevia ei.
ne on hyvin yksinkertaisia, yläsuuntaan on ollut aiemmissakin relaatioissa, suomalaisten keksimä nimitys. alasuunta taas: mitä cocktail on yleensä. multa taas puuttuu ne vasemmalle menevät, mitä ne on?
mihin toi cocktail aukeaa? Mulla 6 ruutua sieltä alhaalta oikealta aukeamatta, aina 2 per rivi, vinkkiä mieluusti, miten tonne pääsee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Löysin sen 14+6! Se on yks rakennus Helsingissä, jonka rakennustyömaalle nuoret aikoinaan maalas graffitin B:stä. Löyty googlella helposti, kun pisti sekä säveltäjän että tuon B-sanan hakuun. :)
Anteeks mitä? :eek:
mä löysin tuon kyllä, jopa ilman säveltäjää, kun laitoin rakennus helsinki ja sen b-sanan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Löysin sen 14+6! Se on yks rakennus Helsingissä, jonka rakennustyömaalle nuoret aikoinaan maalas graffitin B:stä. Löyty googlella helposti, kun pisti sekä säveltäjän että tuon B-sanan hakuun. :)
Anteeks mitä? :eek:
mä löysin tuon kyllä, jopa ilman säveltäjää, kun laitoin rakennus helsinki ja sen b-sanan.
Ei aukee mulle, multa puuttuu se B vissiinkin tyystin :'( Pitäs kai ruveta nukkumaan, kun näin jumii...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mikä lähtee masin kokista eteenpäin siis kokki on mutta sitten?
onko sulla siinä kokin lähellä muita sanoja, näitä yhdistämällä löytyy leffa
No ku ei oo, killuu orpona siellä nurkassansa, osaisikkos vinkata jotain?
vinkkaan sit näin, onko sulla se kaluuna siellä, hänen puolisonsa nimi, sitten kokkiin päin, mikä tämä puoliso on kaluunalle, ja sen jälkeen kahdella sanalla pääset googlaamaan
 

Yhteistyössä