Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tom Glancy melkein valmis (7,10)
medus...5 - löytyy tarupuolelta
freem...7 - kappale
jack R ja alec b välinen 12+11 (en saa siihen oikeaa sanaa - mikä JR:stä tulee ja mikä se yläpuolen vastasanakin on (loppuosahan siinä on valmiina). AB:stä ei taida oikeasti mennä relaatioviivaa tuohon, vaan JR:ään ja se viiva vain jää sen verran pahasti laatikon alle, että näyttäisi menevän
 
vierailija
JO auki olevista ruuduista puuttuvat seuraavat ihan pääsanasta lähtevät vielä.

Hannibal Lecter 2,8
Edelleen puuttuu se pääsanasta 5+7 joka yhdistyy A F kun ei sinne ole mitään vastasanaakaan saanut, on pelkkää valkoista koko se osa ruutua

Google 4,1
Yläoikealle 10

Valuva kuolema 4,2
Yläoikealle 7+8+5

Brittiläiset televisiosarjat 4,3
Ylös 15+6 ja 9+6+13 kun ei listoista löydy niin mistä löytyy

Home 5,3
Ylös ja oikealle 10 ja 14 ja 12

Keitot 8,9
Alavasemmalle 12 yhdistyy Kal

Rölli Peikko 8,10
VAsemmalle 9

Teosofia 9,1
VAsemmalle 7+5 yhdistyy H P B

Kaupunkitarina 9,2
Ylävasemmalle 5+3+5

Juutalaiset 9,6
Alavasemmalle 5+7
Alaoikealle 10 yhdistyy N-S

Mikki Hiiren kerhotalo
Alas 3+10

Mars 10,1
Ylös 8

Apinoiden planeetta 10,5
Alas 4 yhdistyy Pal A P
Ylös 9+11

Televisiosarja
Ylös 5
Vasemmalle 8+7 ja 15
Alaoikealle 5+4 ja 7+5

Pääsisi näissä ruuduissa eteenpäin, ovat olleet jumissa jo kauan.
 
???
JO auki olevista ruuduista puuttuvat seuraavat ihan pääsanasta lähtevät vielä.

Hannibal Lecter 2,8
Edelleen puuttuu se pääsanasta 5+7 joka yhdistyy A F kun ei sinne ole mitään vastasanaakaan saanut, on pelkkää valkoista koko se osa ruutua --- tätä ei kyllä ilman vastasanaa saa millään. Kuvaa sitä, millaisia henkilöitä Hannibal ja A.F. oli

Google 4,1
Yläoikealle 10 --- osoite, huomioi piste

Valuva kuolema 4,2
Yläoikealle 7+8+5 --- jatko-osa

Brittiläiset televisiosarjat 4,3
Ylös 15+6 ja 9+6+13 kun ei listoista löydy niin mistä löytyy --- molemmat on rikossarjoja, mä sain ne vastasanoilla, mut ainakin sitä 15+6 on esitetty myös ylellä

Home 5,3
Ylös ja oikealle 10 ja 14 ja 12 --- varmaan saat nuo muutkin, jos vinkkaan että esim. Danablu on sellainen 14-kirjaiminen

Keitot 8,9
Alavasemmalle 12 yhdistyy Kal --- naapurimaan kal

Rölli Peikko 8,10
VAsemmalle 9 --- powerpark

Teosofia 9,1
VAsemmalle 7+5 yhdistyy H P B --- teos

Kaupunkitarina 9,2
Ylävasemmalle 5+3+5 --- tää löytyy ainakin enkkuwikin luettelosta, mutta pitää toki kääntää suomeksi, vastasanoista on apua

Juutalaiset 9,6
Alavasemmalle 5+7 --- suomalainen mediapersoona
Alaoikealle 10 yhdistyy N-S --- se tuhoaminen

Mikki Hiiren kerhotalo
Alas 3+10 --- wikissä tekstin loppupuolella

Mars 10,1
Ylös 8 --- pisteet väliin

Apinoiden planeetta 10,5
Alas 4 yhdistyy Pal A P --- esittäjä
Ylös 9+11 --- melkein sama kuin pääsana, taivuta jälkimmäistä sanaa

Televisiosarja
Ylös 5 --- ruotsalainen poliisisarja
Vasemmalle 8+7 ja 15 --- 8+7 on ufosarja ja siitä saat varmaan ton toisenkin
Alaoikealle 5+4 ja 7+5 --- 5+4 on kasarisarja joka sijoittui Floridaan ja 7+5 on Marvelin sarja

Pääsisi näissä ruuduissa eteenpäin, ovat olleet jumissa jo kauan.
 
vierailija
Hannibal Lecter 2,8
Edelleen puuttuu se pääsanasta 5+7 joka yhdistyy A F kun ei sinne ole mitään vastasanaakaan saanut, on pelkkää valkoista koko se osa ruutua --- tätä ei kyllä ilman vastasanaa saa millään. Kuvaa sitä, millaisia henkilöitä Hannibal ja A.F. oli

Joo, niin olen ymmärtänyt. Mutta tuntuu vain niin turhauttavalta kun koko se ruudun vasen alaneljännes on tyhjää täynnä, eikä ole edes mitään käsitystä miten sinne sanoja saisi. Tulevatko ne viereisestä ruudusta vai sieltä alhaalta sanasta Pais, josta lähtee 11 ja 14? Tai tuleeko sieltä Eminem-ruudusta, jossa olen jumissa kohdassa I a a K B 5+4+4+3? Jos noihin kumpaamkin saisi vinkkiä, niin kenties jossain vaiheessa pääsisi siihen tarvittavaan vastasanaan saakka... ;)
 
newman
Hannibal Lecter 2,8
Edelleen puuttuu se pääsanasta 5+7 joka yhdistyy A F kun ei sinne ole mitään vastasanaakaan saanut, on pelkkää valkoista koko se osa ruutua --- tätä ei kyllä ilman vastasanaa saa millään. Kuvaa sitä, millaisia henkilöitä Hannibal ja A.F. oli

Joo, niin olen ymmärtänyt. Mutta tuntuu vain niin turhauttavalta kun koko se ruudun vasen alaneljännes on tyhjää täynnä, eikä ole edes mitään käsitystä miten sinne sanoja saisi. Tulevatko ne viereisestä ruudusta vai sieltä alhaalta sanasta Pais, josta lähtee 11 ja 14? Tai tuleeko sieltä Eminem-ruudusta, jossa olen jumissa kohdassa I a a K B 5+4+4+3? Jos noihin kumpaamkin saisi vinkkiä, niin kenties jossain vaiheessa pääsisi siihen tarvittavaan vastasanaan saakka... ;)
Pais.. jatkot ovat, 14 suomalainen perinneruoka ja 11 pienestä riistaeläimestä valmistettava.

Eminemissä voit päästä eteenpäin kun käännät tuosta vihjesanasta alun ja lykkäät googleen, kyseessä on myös biisi.
 
vierailija
Hannibal Lecter 2,8
Edelleen puuttuu se pääsanasta 5+7 joka yhdistyy A F kun ei sinne ole mitään vastasanaakaan saanut, on pelkkää valkoista koko se osa ruutua --- tätä ei kyllä ilman vastasanaa saa millään. Kuvaa sitä, millaisia henkilöitä Hannibal ja A.F. oli

Joo, niin olen ymmärtänyt. Mutta tuntuu vain niin turhauttavalta kun koko se ruudun vasen alaneljännes on tyhjää täynnä, eikä ole edes mitään käsitystä miten sinne sanoja saisi. Tulevatko ne viereisestä ruudusta vai sieltä alhaalta sanasta Pais, josta lähtee 11 ja 14? Tai tuleeko sieltä Eminem-ruudusta, jossa olen jumissa kohdassa I a a K B 5+4+4+3? Jos noihin kumpaamkin saisi vinkkiä, niin kenties jossain vaiheessa pääsisi siihen tarvittavaan vastasanaan saakka... ;)
Kiitos hyvin vinkkien pääsin tuossa siihen sanaan Jä, mutta siihen tyssää. En tajua sitä 6+5 jossa on se pilkku, enkä sitä 2.
 
vierailija
Mikki Hiiren kerhotalo
Alas 3+10 --- wikissä tekstin loppupuolella

En löydä wikistä yhtään tuohon sopivaa joka alkaisi 3-kirjaimisella samalla ja jossa olisi tavuviiva. Missä katson pieleen?
 
ZuZu vierailija
Mikki Hiiren kerhotalo
Alas 3+10 --- wikissä tekstin loppupuolella

En löydä wikistä yhtään tuohon sopivaa joka alkaisi 3-kirjaimisella samalla ja jossa olisi tavuviiva. Missä katson pieleen?
Kyllä se sieltä tekstistä löytyy (ennen näyttelijälistaa), älä anna ulkonäön hämätä ;). Minun googleni antaa ensimmäisenä tarjokkaana sillä otsikolla olevan youtube-videon (siitä puuttuu vain se tavuviiva), kun hakee tuota keskussanaa.
 
ZuZu vierailija
mä en kanssa ymmärrä!
Ensinnäkin, mihin biisihakuun ? fono.fi ?
laitoin KB, tuli vaan tuo enkun kielinen
laitoin minä olen ja siitäkään ei löytynyt
Se fono käy hyvin, laita vain sen KB osa, niin löytyy kunhan selaat loppuut, ei niitä montaa sivua ole :) En ole noihin biiseihin niin tutustunut, kyseessä on kai sama biisi käännösversiona. Ei tarvitse edes selata, jos käännät itse suomeksi sen alkuosan ennen KB:tä ja laitat sen tuon KB:n kanssa samaiseen hakuun.
 
vierailija
täytyy sanoa, että tämän läpi saaneet ovat kyllä ässiä !
Olen aina ollut muissa relluissa 5-10 parhan joukossa, mutta tässä kyllä kompastelen koko ajan. Sanat ovat niin vaikeasti kaivettavia, että menee kohta hermo !!

Käärme:
alenn...6+6
rode...5+6
REH 7+7+5 olen kyllä kaikki mahdolliset kirjat kokeillut

Robin hood
THe Bri... 7+8 ja 5+7 ( en löydä ohjelmaa, jossa olisi tuon niminen baari (MITEN olette löytäneet)
Dino 4+7 ja 7+2+7

HANNIBAL.
jänis 2 ja 6+5
danny D 4+8
jumal.. tuho 9+8

AMANI AASI
pohjantä... 9+ ja 11
am--aas 9
kirwa 9
painomitt...5


ja miljoona muuta
 
vierailija
täytyy sanoa, että tämän läpi saaneet ovat kyllä ässiä !
Olen aina ollut muissa relluissa 5-10 parhan joukossa, mutta tässä kyllä kompastelen koko ajan. Sanat ovat niin vaikeasti kaivettavia, että menee kohta hermo !!

Käärme:
alenn...6+6
rode...5+6
REH 7+7+5 olen kyllä kaikki mahdolliset kirjat kokeillut

Robin hood
THe Bri... 7+8 ja 5+7 ( en löydä ohjelmaa, jossa olisi tuon niminen baari (MITEN olette löytäneet)
Dino 4+7 ja 7+2+7

HANNIBAL.
jänis 2 ja 6+5
danny D 4+8
jumal.. tuho 9+8

AMANI AASI
pohjantä... 9+ ja 11
am--aas 9
kirwa 9
painomitt...5


ja miljoona muuta
ja nää kaikki on oikea yläkulma
 
ZuZu vierailija
täytyy sanoa, että tämän läpi saaneet ovat kyllä ässiä !
Olen aina ollut muissa relluissa 5-10 parhan joukossa, mutta tässä kyllä kompastelen koko ajan. Sanat ovat niin vaikeasti kaivettavia, että menee kohta hermo !!

Käärme:
alenn...6+6 - yhden tavaratalon tapahtuma pari kertaa vuodessa
rode...5+6 - yhdysvaltainen ro mestari, joka on tunnettu myös vastasanan jutuista
REH 7+7+5 olen kyllä kaikki mahdolliset kirjat kokeillut - novellista tehty sarjis

Robin hood
THe Bri... 7+8 ja 5+7 ( en löydä ohjelmaa, jossa olisi tuon niminen baari (MITEN olette löytäneet) - enkkuwikissä on oma linkki sarjaan tuon sivulta
Dino 4+7 ja 7+2+7 - kenen lemmikki, sillä selviää molemmat

HANNIBAL.
jänis 2 - levy ja 6+5 - bändi
danny D 4+8 - hahmo, jota esittänyt
jumal.. tuho 9+8 - kirjailija

AMANI AASI
pohjantä... 9 - ilmansuunta ja 11 - jällen Marvelia
am--aas 9- ihan yleisnimitys siitä, mikä on
kirwa 9 - samaten yleisnimitys, mikä oli
painomitt...5 - joko alku tai brittiläsiperäinen, riippuen kumpaa kysyt


ja miljoona muuta
 
vierailija
robin hood: (2.9)
tempp.. ja richard välinen 11
stilt.. ja nottig... välinen 15
mozza...11

Käärme 2.10
kun mä ker..... 5+5+1+4 ei aukea
pääsanasta 8 ja 22 (jotain käärmeitä, mutta en löydä, vaikka listaa olen yrittänyt tavata läpi)

HuLK 7,1)
en ole saanut YHTÄÄN sanaa pääsanasta ????
 
???
robin hood: (2.9)
tempp.. ja richard välinen 11 --- mitä ne temp-pojat harrasti tuonne idän suuntaan
stilt.. ja nottig... välinen 15 --- sinisellä wikissä
mozza...11 --- samoin tämä on sinisellä wikissä heti alussa

Käärme 2.10
kun mä ker..... 5+5+1+4 ei aukea --- sulkeissa on tuo juttu englanniksi, kappaleen nimi
pääsanasta 8 ja 22 (jotain käärmeitä, mutta en löydä, vaikka listaa olen yrittänyt tavata läpi) --- se pitkä on sellanen kolisteleva käärme, lyhyt sen käärmeen "tavallisen" nimen alkuosa

HuLK 7,1)
en ole saanut YHTÄÄN sanaa pääsanasta ???? --- vaimo, oikea nimi, yksi "versio" siitä (tosin mä kirjoittaisin tän mielellään yhdyssanana?), sarja ja joku sarjistyyppi joka nykyään tunnetaan hulkina. Ja hulk on myös urheilija.
 
vierailija
Nyt on tilanne, että en pääse yhteenkään uuteen ruutuun kun oon joka paikassa jumissa

JUUTALAISTE
varik...7

CHARLIEN enkelit
syv..jok 5 (tästäkö pääsee)
jung..6+4
ghost....4+3+7+13


Ryhmä x
ylläolevaan ruuruun pitäsi päästä
keng...12
lum...8
volv..5

clash
yello...12
keksi...5+10


muukalaislegioona
niili 6+6
 
???
Nyt on tilanne, että en pääse yhteenkään uuteen ruutuun kun oon joka paikassa jumissa

JUUTALAISTE
varik...7 --- eräässä ohjelmassa on vari-niminen sketsi

CHARLIEN enkelit
syv..jok 5 (tästäkö pääsee) --- instrumentti (ja ei pääse)
jung..6+4 --- erään suomalaisen yhtyeen kappale joka alkaa jung
ghost....4+3+7+13 --- hahmo


Ryhmä x
ylläolevaan ruuruun pitäsi päästä
keng...12 --- lasten lelu, alkaa keng
lum...8 --- väline sen siirtelyyn
volv..5 --- jos piti olla wol niin henkilöllisyys, mut en löydä ruudusta mitään vol-alkuista

clash
yello...12 --- marvel
keksi...5+10 --- disney


muukalaislegioona
niili 6+6 --- väärin kuultua lyriikkaa
Olisi kiva jos laittaisit jatkossa ruutujen sijainnin vaikka edes rivin tarkkuudella, niin olisi helpompi vinkata kun ei näiden 100 ruudun sijaintia oikein muista.
 

Yhteistyössä