Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
NÄHTÄVYYDET

Oon nyt selannut suomen ja enkkuwikin sekä IMDB:n listat etu- ja takaperin, enkä kyllä keksi että mikä ihme tulee tuohon Bo..K... 2 + 7 +6. Haluuko joku vähän lisävinkata, että etsinkö ees oikeesta paikasta (ja mun tuurilla se sana ei sitten ees johda mihinkään :D )?

Samassa ruudussa on kyllä hakusessa vähän sekin että miten se yks tyyppi teki sen juttunsa siinä vu..11. Luin kyllä tänne vinkatun artikkelin, ja sillä sainkin noita sanoja + tyypin, mutta tuon sanan muoto on nyt taas hukassa.

---

Muuten tosi kiva ja minun tyylinen relaatio, mutta on aina noita yksittäisiä sanoja joissa minun aivoni eivät nyrjähdä oikeella tavalla :D
 
vierailija
Streng
Kaija..4+4+9 (kävin koko kappalelistan läpi, ei löydy)
uudell...11+7 ja 6+11 ( sama juttu, koko luokkasivun lista käyty läpi)
viidakk 8+6
un...10

miten tää on tehty niin vaikeeksi, ettei listoista löydy...mrrrrrrr
 
JO nyt epätoivoinen
Annettiin vinkki
Charlien enkelit
Au - Ral väliviivallinen 10 - mikä se au päähenkilö on ja mikä on toinen nimitys sille ral

Olen etsinyt tuota toista nimitystä päivätolkulla, enkä sellaista mistään löydä. Kertokaa nyt edes mistä sitä voisi etsiä, niin pääsisi rauhaan tuostakin.
 
ZuZu vierailija
Annettiin vinkki
Charlien enkelit
Au - Ral väliviivallinen 10 - mikä se au päähenkilö on ja mikä on toinen nimitys sille ral

Olen etsinyt tuota toista nimitystä päivätolkulla, enkä sellaista mistään löydä. Kertokaa nyt edes mistä sitä voisi etsiä, niin pääsisi rauhaan tuostakin.
käy au-wikissä lukemassa sieltä näyttelijä taulukosta päähenkilön kohta
 
ZuZu vierailija
Streng
Kaija..4+4+9 (kävin koko kappalelistan läpi, ei löydy) - jätit levyt lukematta? ;)
uudell...11+7 ja 6+11 ( sama juttu, koko luokkasivun lista käyty läpi) - tuo 6+11 löytyy luokkasivun listalta ensimmäisestä sarakkeesta, tuo toinen löytyy sitten sen wikisivulta
viidakk 8+6 - kappale
un...10 - kappale, sitä voi saada silmiinsä

miten tää on tehty niin vaikeeksi, ettei listoista löydy...mrrrrrrr
 
vierailija
uudell...11+7 ja 6+11 ( sama juttu, koko luokkasivun lista käyty läpi) - tuo 6+11 löytyy luokkasivun listalta ensimmäisestä sarakkeesta, tuo toinen löytyy sitten sen wikisivulta

Kävin uudelleen ekan sarakkeen läpi ja kokeilin JOKAISTA (myös liian lyhyitä nimiä)
mutta mikään ei käy. Onko teillä uudeleenfil... wikin luokkasivu

ei voi olla enää totta
 
Mörkylä
Streng
Kaija..4+4+9 (kävin koko kappalelistan läpi, ei löydy) --> tämmösen biisin lauloi aikanaan yks lieksalainen pikkupoika
uudell...11+7 ja 6+11 ( sama juttu, koko luokkasivun lista käyty läpi)
viidakk 8+6 -> ööö, olikohan tää yhen suomalaisen laulajan/iskelmänikkarin biisi. Tuosta vii...muodostuu alkuosa sille laululle.
un...10

miten tää on tehty niin vaikeeksi, ettei listoista löydy...mrrrrrrr
Mihin toi uude... juttu tulee/miten niihin pääsee?
 
Mörkylä
Coenin veljekset (oikeen alaneljänneksen vasen yläkulma)

She...8+5 wikissä on tämmönen eläin, mutta se ei ainakaan käy vaikka oon yrittäny. Ei englanniks eikä suomeks.
Du...pitkä rimpsu
Hä..pitkä rimpsu
Mi...väliviivallinen 16, sille on vastasana mutta en osaa muodostaa näköjään oikeaa muotoa.
 
ZuZu vierailija
Coenin veljekset (oikeen alaneljänneksen vasen yläkulma)

She...8+5 wikissä on tämmönen eläin, mutta se ei ainakaan käy vaikka oon yrittäny. Ei englanniks eikä suomeks. - sinulla on väärä eläin, galaxi
Du...pitkä rimpsu - levy
Hä..pitkä rimpsu - kappale
Mi...väliviivallinen 16, sille on vastasana mutta en osaa muodostaa näköjään oikeaa muotoa. - mi:n nimi, löytyy jonkin jakson nimestä
 
moi_moi
uudell...11+7 ja 6+11 ( sama juttu, koko luokkasivun lista käyty läpi) - tuo 6+11 löytyy luokkasivun listalta ensimmäisestä sarakkeesta, tuo toinen löytyy sitten sen wikisivulta

Kävin uudelleen ekan sarakkeen läpi ja kokeilin JOKAISTA (myös liian lyhyitä nimiä)
mutta mikään ei käy. Onko teillä uudeleenfil... wikin luokkasivu

ei voi olla enää totta
6+11 Löytyy kyllä uudelleenfil... Luokkasivulta 11+7 on sitten sen alkuperäinen nimi mikä löytyy tuosta 6+11 wikisivulta
 
vierailija
COEN veljes
Du...pitkä rimpsu - levy
Hä..pitkä rimpsu - kappale

minä en läydä mitään levyä en wikistä, enkä googlesta. Miten te olette löytäneet

miekk...16 ja 11 ja 9
 
vierailija
Miten joku on voinut tän saada valmiiksi? Tää on ihan haistapaskavitunvaikee joku uskis relaatio. Mitään järkeä tällaisissa sadan ruudun paskoissa tulis enemmän noita yhden alan relaatioita eikä tällaista sekameteleisoppaa. Noi baariaiheiset on hyviä niitä lisää!
 
COEN veljes
Du...pitkä rimpsu - levy
Hä..pitkä rimpsu - kappale

minä en läydä mitään levyä en wikistä, enkä googlesta. Miten te olette löytäneet

miekk...16 ja 11 ja 9
Vastasanalla helposti löytyy ei siis liity siihen elokuvan Du... Vaan vastasanaan. Ja toi kappale löytyy ihan ko. Sarjan enkkuwikistä kohdasta "Theme Song".

Miek... 11 on se joka sitä käyttää, 9 on tarunhohtoisen miek.. Ja 16 aukeaa vain Vastasanalla.
 
vierailija
Vieläkö joku muistaa näitä ?

HOME
par - sel välissä 9
di ch - > 14

HANOI ROCKS
vi -> 6

KAALI
har - pr välissä 16

COENIN VELJEKSET
mie -> 16
mie...a - > 7 + 7+ 10 , jossa sitaatit

MAKSA
pö -> 6

RYHMÄ-X
ar..vi. -> pitkä monisanainen
ki rä -> 10 + 8
 
Vieläkö joku muistaa näitä ?

HOME
par - sel välissä 9 tähän oli vinkkinä new age
di ch - > 14 genre, suomalaisittain kirjotettuna

HANOI ROCKS
vi -> 6 kaupunki

KAALI
har - pr välissä 16 mikäs se pr.. on

COENIN VELJEKSET
mie -> 16 vastasanan jostain jakson nimestä löyty
mie...a - > 7 + 7+ 10 , jossa sitaatit vastasana ja mie.. niin pitäis löytyä

MAKSA
pö -> 6 vastasanan lemmikkipö...

RYHMÄ-X
ar..vi. -> pitkä monisanainen tää oli muistaakseni levy, klikkaa sieltä wikistä auki se linkki, tuotanto äänitearkistossa
ki rä -> 10 + 8 vastasana tyypin biisi
 
vierailija
Miten joku on voinut tän saada valmiiksi? Tää on ihan haistapaskavitunvaikee joku uskis relaatio. Mitään järkeä tällaisissa sadan ruudun paskoissa tulis enemmän noita yhden alan relaatioita eikä tällaista sekameteleisoppaa. Noi baariaiheiset on hyviä niitä lisää!
Minä taas en ole edes aloittanut baariaiheisia, kun ne eivät lainkaan kiinnosta. Tällaiset vaativammat sen sijaan ovat hyviä. Mutta onhan tuossa noita relaatioita paljon, niin erilaisille ihmisille on erilaisia relaatioita.
 
  • Tykkää
Reactions: sannisanni
RSvierailija
Kyselin eilen vinkkejä melkein täysiin ruutuihin ja ihan hyvin olen päässyt eteenpäin. Tämmöisiin kaipaisin vielä hieman apuja ja laitoin muutaman kohdan lisääkin. :D

TOM OF FINLAND
eu 8 6 4 (vastassa os.. v..)
- Se ei ole terve nainen. -> vihjeestä huolimatta lyö tyhjää


KAALI
sav… 9 13

HANOI ROCKS
kar.. 13 6 (rajasana alas)
sai… 7 8 6


AMAZON -ruudun alalaidan Th... 6 4 5 3

MAKSA ei meinaa aueta mulle ollenkaan. Pääsanasta kaipaisin vinkkejä kohtiin 12 ja 11.
 

Yhteistyössä