Relaatio 979

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
3.3 ranua jalkapall ylös 10 , ei ymmärtänyt vihjettä seurataso?
2.2 meri lapin mega peräme kansallisp ylös 10 , tuntu alas 8
1.2 keminmaa pääsanasta ylös 11 ja 7+5 ja alas keminmaa sanasta 6
 
vierailija
3.3 ranua jalkapall ylös 10 , ei ymmärtänyt vihjettä seurataso?=tässäpä sulle suoraan eli valioliiga
2.2 meri lapin mega peräme kansallisp ylös 10=tässäpä sulle suoraan eli Pensaskari , tuntu alas 8=tässäpä sulle suoraan eli Kiilopää
1.2 keminmaa pääsanasta ylös 11 =tätä ei mulla ole ja 7+5 =ei myöskään tätä ja alas keminmaa sanasta 6=aiempi vihje eli orava syö+lä
 
vierailija
3.3 ranua jalkapall ylös 10 , ei ymmärtänyt vihjettä seurataso?=tässäpä sulle suoraan eli valioliiga
2.2 meri lapin mega peräme kansallisp ylös 10=tässäpä sulle suoraan eli Pensaskari , tuntu alas 8=tässäpä sulle suoraan eli Kiilopää
1.2 keminmaa pääsanasta ylös 11 =tätä ei mulla ole ja 7+5 =ei myöskään tätä ja alas keminmaa sanasta 6=aiempi vihje eli orava syö+lä
Kiitos avusta
 
vierailija
Mikähän tämän kätkön GC-koodi on jos joskus tulevaisuudessa hakisi?

GC9X8YK

Minä löysin tuon ihan vaan laittamalla naatit kartalle, ja sit geocache.fi;stä Kemin kätköt.
Vinkkinä geo-rellujen laatijoille, et voishan GC olla siinä koordinaattien lisäksi, eikös?

Mulla meni tähän relluun: 5 päivää 0 tuntia, arvauksia tarvittiin 603 kpl (sij.71/221).

Kiitos laatijalle mukavasta rellusta, ja kiitos myös täällä vinkkejä antaneille, ilman teitä ei ois rellu tullut päätökseen. (Kätkölle matkaa noin 380km, en nyt ihan justiinsa ole lähdössä)
 
vierailija
Mikähän tämän kätkön GC-koodi on jos joskus tulevaisuudessa hakisi?

GC9X8YK

Minä löysin tuon ihan vaan laittamalla naatit kartalle, ja sit geocache.fi;stä Kemin kätköt.
Vinkkinä geo-rellujen laatijoille, et voishan GC olla siinä koordinaattien lisäksi, eikös?

Mulla meni tähän relluun: 5 päivää 0 tuntia, arvauksia tarvittiin 603 kpl (sij.71/221).

Kiitos laatijalle mukavasta rellusta, ja kiitos myös täällä vinkkejä antaneille, ilman teitä ei ois rellu tullut päätökseen. (Kätkölle matkaa noin 380km, en nyt ihan justiinsa ole lähdössä)
Mahottoman hyvä huomio. Koodi on nyt lisätty. Kiitos vinkistä!
 
vierailija
Saisikos mattimyöhäinen vielä vinkkiä siihen 2.3. Simo -ruudun O:lla alkavaan perään? Kansalaisen karttapaikka ei sellaista löydä... Siis pääsanasta vasemmalle ylempi 11.
Toinen puuttuva on 3.3 Ranua - vela 8 vasemmassa alanurkassa.
Etukäteen kiitollisena...
 

Yhteistyössä