vierailija
5.7 jatko jos löytyis?
5.7 jatko jos löytyis?
Kiitos hännistä tuota toista en tiedä5,7 kuinka monta "häntää"
Mihinkähän asiaan liittyy tuo pitkä jatko 11,2,8,10,9?
Kiitos hännistä tuota toista en tiedä
Saisko apuja sama ruutu
Vasemmalle Va 8, 10
Keskeltä alhaalta ylös Sa 5,10 pikku kakkosen nallukka
Puo 6, kau 9.7 ??
Mitä olette löytäneet aihe-jatkoihin?
Minulla vain ur ja us jatkot. Auttakaa...
En löydä mitään..
Onko tämä taas arvaa mitä ajattelen-rellu?
Kuvista tunnistin Varsovan merenneito-patsaan, mutta mie-va välille 7 en saa mitään sopimaan: merenneito-patsaan nimi Varsovassa
Kiitos! Onko kellään vinkata PATSAAT alaoikealle 6, tai ylös 10 ja mat alavasen 11???Aihe 9 -> salaperäinen antiikkiin liittyvä ja us 10 -> uskonnolliset lähes yliluonnolliset henkilöt
Kiitos! Onko kellään vinkata PATSAAT alaoikealle 6, tai ylös 10 urh.....tja mat alavasen 11??? Sinulla aihe->rajasana 7 ??
Missähän ruudussa???Jos on toi 5 7 (ylävasen suuntaan) se olisi kiva.
Huomasin, että oli jo vihjettu.Missähän ruudussa???
Muita ei ole mulla. Tämä on tosi vaikea rellu. Kaikki erikoismerkit puuttuu ja kirjoitusvirheitäkin on. ... 3.3 Balkan-ruudussa kaipaisin vinkkiä lisäksi Ä.T.K ylös 8, A.S. jatkot 6+6+7 ja 10+5, Ko 8+7 jaa Ro 5 sekä Am-te 8.3.3
9.10 vasen alanurkka
A.P jatko 7.9 keskellä oikealla
Ät 4.7.4 rakennus
3.1
Krko väliviivallinen 5.15
Krko alapuolella 11.8
Jos vähän pääsisi etenee
1.2. Keski-Euroopan saksankieliset maat puuttuis enää Wi ja Ba välinen 9 Saat sen kun kerrot kir ru välisen 6.8.3.6
Muita ei ole mulla. Tämä on tosi vaikea rellu. Kaikki erikoismerkit puuttuu ja kirjoitusvirheitäkin on. ... 3.3 Balkan-ruudussa kaipaisin vinkkiä lisäksi Ä.T.K ylös 8, A.S. jatkot 6+6+7 ja 10+5 ma.. au.., Ko 8+7 jaa Ro 5 metsän eläin sekä Am-te 8.
vastapalv : Ak pa 7.9 ja pa jo pa 9.10 ??
Rutto-patsas saksaksi (mutta en vielä tiedä seuraavaa sanaa).1.2. Keski-Euroopan saksankieliset maat puuttuis enää Wi ja Ba välinen 9
Kiitos! Meniköhän vinkkini oikein?Rutto-patsas saksaksi (mutta en vielä tiedä seuraavaa sanaa).
Onko sinulla Wi -Schö 11 11 (rajasana)? merenjumalan vesipaikka
Ja mitä tulee vasemmalla puolella Ro:sta (6 urhea soturi , 7 heraldinen tunnus ja 11 raha puuttuu).
Mulla puuttuu Bu alas 10+92.3
Okm jatko 4.6.4.9
Jone 6.6.4 monenko sakaraisen sädekehä
Pr 15 tosi isot babyt
Ke el 8.5
Bud väliviivallinen 23
Kiitollinen kaikesta saadusta avusta ja muissa autan
Mulla puuttuu Bu alas 10+9 kiitos avusta. Tämä 10+9 on naispuolinen hallitsija
Suuri kiitos. En vielä ymmärtänyt toi 11 - mutta jatkan huomenna. Tarvitsen vielä 166 sanaa, kestää vielä kauan ennen ratkaisua.Kiitos! Meniköhän vinkkini oikein?