Relaatio 903 Turkki

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on jonkinlainen ongelma. Ainoa näkyvissä oleva avoin ruutu on jossakin tekstien takana, eli nyt ei ole mahdollista edetä mitenkään. 12 kirjainta, mutta en tiedä onko se lähtöisin sanasta Kul vai 007. Mitenkä ihmeessä tällaisen saa ratkaistua?
 
vierailija
Tähän on nyt kyllä ilmestynyt todella paha ongelma. Irrallisia kummallisia sanoja siellä täällä ja sanalaatikoita päällekkäin. Ei todella näyttänyt tältä kun minä ratkoin. En tiedä mistä on kysymys? Kerronko suoraan mitä loppulaatikossa lukee???
 
vierailija
Tähän on nyt kyllä ilmestynyt todella paha ongelma. Irrallisia kummallisia sanoja siellä täällä ja sanalaatikoita päällekkäin. Ei todella näyttänyt tältä kun minä ratkoin. En tiedä mistä on kysymys? Kerronko suoraan mitä loppulaatikossa lukee???
Sanalaatikoita saa maalattua hiirellä irtolaatikoiden alta, joten ratkaisu onnistui pienellä lisävaivannäöllä. Toivottavasti bugi korjaantuu jossain vaiheessa. Olihan se hetken hämmentävää, kun näkyvissä ei ollut yhtään harmaata laatikkoa ja rellu ei silti ollut valmis.
 
vierailija
Sanalaatikoita saa maalattua hiirellä irtolaatikoiden alta, joten ratkaisu onnistui pienellä lisävaivannäöllä. Toivottavasti bugi korjaantuu jossain vaiheessa. Olihan se hetken hämmentävää, kun näkyvissä ei ollut yhtään harmaata laatikkoa ja rellu ei silti ollut valmis.
Mulla rellu oli kyllä jo valmis. Eikä näkymä todellakaan ollut noin sekava. En tajua mikä bugi voi sekoittaa valmiin rellun noin totaalisesti???
 

Yhteistyössä