Löytyi At wikistä.Miltsii tai Sannisanni Oletko näennäistieteen ruudusta saanut At... Lähtevän 4+10+6?
Vai autatko mallasnaama?
Löytyi At wikistä.Miltsii tai Sannisanni Oletko näennäistieteen ruudusta saanut At... Lähtevän 4+10+6?
Vai autatko mallasnaama?
nyt oon jälleen mukana ainaki aamupäivän... en kyl pääse puusta pitkälle, olis kiva saada ruutuja aukiki lisää
esim.
näennäistiede
näe..his.. 18 väliviivallinen
salaliittoteoria:
vap..mu... 8+5+2+3+6+4 (mistä ees lähteä etsimään?) --- salaseura
juustot:
sat... 8+11 --- sellainen pieni sat..
S.T 11+8 --- muutakin kuin näyttelijä
che..10 --- yksi suomen tunnetuimmista merkeistä
näillä toivottavasti sais uusia ruutuja auki
nyt oon jälleen mukana ainaki aamupäivän... en kyl pääse puusta pitkälle, olis kiva saada ruutuja aukiki lisää
esim.
näennäistiede
näe..his.. 18 väliviivallinen
Tämä löytyy kun selaa Wikipediasta näen..his.. Artikkeleita ja Sieltä Keksi...Kesk..Aik... Meni itsellänikin aika pitkään löytäessä. Valitettavasti ei avaa yhtään enempää.
tää oliki ainut ruutu joka mulla on ok, joten tossapa oisapua tuonne maailmanloppu-ruutuun kaivataan kipeästi!
ei millään aukee mulle tuo ruutu, puuttuis nyt ens alkuun seuraavat, vinkkailla saa...
pääsanasta puuttuu kaikki muut paitsi se ko...te... yks on biisi, löytyy ku alat kirjottaa sitä maailmanloppua wikiin.. sit on semmone kummelistaki tuttu käsite ja ku on aina pakkanen
som 6 5 vastasanalla aukeaa
jo 8 4 tääki aukee, mut on bändi
jo 4 6 laulaja
tattis noista, sainkin osan jo aiemmin mutta tuli kyllä tarpeeseen osa noista vinkeistäsitää oliki ainut ruutu joka mulla on ok, joten tossapa ois
Se on just se mutta toisella nimellänäennäistiede keskeltä 16 alas? miks siihen ei mee se oleellisin joka luokkanaki kyseisen teoksen wikistä löytyy
eipä oo, puuttuu paaaaljooon muutaki sieltäOnko kukaan saanu tota Supersankari-ruutua täyteen? Yhtä sanaa vailla olisi. Men.., Kosm.. Olen.. Ja musiik... Väliin toi 3+6+7?
Vaikeasti . Niihin on molempiin ruutuihin yksi rajasana, jotka tulevat molemmat sieltä alakautta ympäri. Kysy mitä sulta puuttu sieltä ruutujen alareunasta niin yritän auttaamiten ihmeessä tonne yläkulmaan pääsee?
? ? 3 4
ok 6 2 6
ok 10 3 5
4 7 11 8
3 3 6 5
D.H. Jos saat vastasanan tohon 9 niin sitten aukee kyllä molemmat. 8+6 on yksi tunnettu fiktiivinen hahmo jota DHkin on näytellyt.eipä oo, puuttuu paaaaljooon muutaki sieltä
esim D.H jatkot 8+6 ja 9
sepä se ku se N.F 10 kin puuttuuD.H. Jos saat vastasanan tohon 9 niin sitten aukee kyllä molemmat. 8+6 on yksi tunnettu fiktiivinen hahmo jota DHkin on näytellyt.
eli siis pääseekö tosta eskatologia ruudusta esim. ku sieltä uupuu ihan alhaalta vaan se kor... 3+12 ja jou.. 11 väliviivallinen-
Vaikeasti . Niihin on molempiin ruutuihin yksi rajasana, jotka tulevat molemmat sieltä alakautta ympäri. Kysy mitä sulta puuttu sieltä ruutujen alareunasta niin yritän auttaa
ja mistähän moisen nimen löytääSe on just se mutta toisella nimellä
Eskatologiasta pääset tosta jou.. 11. Katso siitä edellisestä sanasta yksi tapa nimittää jo.. ja etsi sen luokasta. Siitä pitäisi jo sitten päästä helposti.eli siis pääseekö tosta eskatologia ruudusta esim. ku sieltä uupuu ihan alhaalta vaan se kor... 3+12 ja jou.. 11 väliviivallinen
roope ruudussa ei oo alareunassa mitään (siis ei avoimia sanoja tai viivoja), joten pitää vissiin alottaa ihan sieltä näennäistiede ruudusta eteneminen?
Se N.F 10 on ko. hlön tunnistettava "asuste" jos et tunne näöltä niin laita googlen kuvahakuun, keksit vamasti.sepä se ku se N.F 10 kin puuttuu
Se on vähän niinkuin toinen nimitys kaikelle tolle näennäiselle... hiukan vierasperäinen termi. Tosi hankala selittää mutta kattele vaikka ihan näennäistiedettä wikistä ja kekkase se alkuliite sieltä siihen jo keksimääsi sanan suomenkielisen alun tilalle... plaah onpa vaikeaa yrittää kertoa kertomatta liikaa. Toivottavasti ymmärsit.ja mistähän moisen nimen löytää
kiitti eiköhän tää taas tästä eteneEskatologiasta pääset tosta jou.. 11. Katso siitä edellisestä sanasta yksi tapa nimittää jo.. ja etsi sen luokasta. Siitä pitäisi jo sitten päästä helposti.