RELAATIO 8 ilmestynyt :D

Sssalla
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Totaalijumi, nousin kuitenkin tän päivän aikana yli 30 sijaa :D
Kaksi häiritsevän helppoa, jos vihjeet saisi

SOAsta musiikkiin, 15
S-F --> 6 6
tuo sf on erään bändin albumi, pistä vaan toi sf wikiin niin löytyy

millaista musiikkia soa:ssa kuullaan
Toisen sain, kiitos!
mutta SF ei kyllä näytä bändeistä kun sf bluesin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Totaalijumi, nousin kuitenkin tän päivän aikana yli 30 sijaa :D
Kaksi häiritsevän helppoa, jos vihjeet saisi

SOAsta musiikkiin, 15
S-F --> 6 6
tuo sf on erään bändin albumi, pistä vaan toi sf wikiin niin löytyy

millaista musiikkia soa:ssa kuullaan
Toisen sain, kiitos!
mutta SF ei kyllä näytä bändeistä kun sf bluesin :D
http://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Toiminnot%3AHaku&search=suomi-finland&go=Siirry

näyttää se kyl ja heti ekana vielä
 
ratkoja
Nää kaipaa vihjettä yms,politiikka,kulttuuri,elokuvat ei oo mun alaa..

musiikki
---------------
Kappale 4+4+10
Scorpions 6+6

Elokuva
-----------
Yksi Lensi yli käenpesän 17
Elokuva 12 (oikea viistoon)
Ohjaaja 4+8
Elokuva 6+8
Animaatio 6+8+10

Kulttuuri
-----------------
Kulttuuri
-----------------
Alfred Kroeber 3+4+2+3+5
Alfred Kroeber 1+8+6+2+8+3+11
Kulttuuri 17 (alas)

Politiikka
----------------
Anja nygren - 6
Politiikka 6 (ylös)
Politiikka 10 (oikea yläviisto)
Politiikka 11 (oikealle)
poliittiinen aate 8 (alas päin)
Politiikka 4+7
 
Alkuperäinen kirjoittaja ratkoja:
Nää kaipaa vihjettä yms,politiikka,kulttuuri,elokuvat ei oo mun alaa..

musiikki
---------------
Kappale 4+4+10
Scorpions 6+6

Elokuva
-----------
Yksi Lensi yli käenpesän 17
Elokuva 12 (oikea viistoon)
Ohjaaja 4+8
Elokuva 6+8
Animaatio 6+8+10

Kulttuuri
-----------------
Kulttuuri
-----------------
Alfred Kroeber 3+4+2+3+5
Alfred Kroeber 1+8+6+2+8+3+11
Kulttuuri 17 (alas)

Politiikka
----------------
Anja nygren - 6
Politiikka 6 (ylös)
Politiikka 10 (oikea yläviisto)
Politiikka 11 (oikealle)
poliittiinen aate 8 (alas päin)
Politiikka 4+7
kerkesin jo sulkea relaation ja nukkuun olis mentävä joten sanon vaan et selaa tätä ketjua, kaikkiin löytyy joko vihjeet tai suorat vastaukset täältä
 
ratkoja
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ratkoja:
Nää kaipaa vihjettä yms,politiikka,kulttuuri,elokuvat ei oo mun alaa..

musiikki
---------------
Kappale 4+4+10
Scorpions 6+6

Elokuva
-----------
Yksi Lensi yli käenpesän 17
Elokuva 12 (oikea viistoon)
Ohjaaja 4+8
Elokuva 6+8
Animaatio 6+8+10

Kulttuuri
-----------------
Kulttuuri
-----------------
Alfred Kroeber 3+4+2+3+5
Alfred Kroeber 1+8+6+2+8+3+11
Kulttuuri 17 (alas)

Politiikka
----------------
Anja nygren - 6
Politiikka 6 (ylös)
Politiikka 10 (oikea yläviisto)
Politiikka 11 (oikealle)
poliittiinen aate 8 (alas päin)
Politiikka 4+7

antakaa niitä vinkkejä älkääkä heti kääntäkö selkää kun toiset jälkeen jääneet pelaajat koittaa kysyä vinkkejä? :(

enhä miekää kellekkää sanonu että lue ketju läpi,vaa autoin reilusti vinkeillä.. *pahotti mielensä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja ratkoja:
antakaa niitä vinkkejä älkääkä heti kääntäkö selkää kun toiset jälkeen jääneet pelaajat koittaa kysyä vinkkejä? :(

enhä miekää kellekkää sanonu että lue ketju läpi,vaa autoin reilusti vinkeillä.. *pahotti mielensä*
tolla scorpionsilla löydät heti nuo 2 musiikista puuttuvaa... enempää en nyt oikeesti voi vinkkailla,, mut on pakko mennä nukkuun ku yöksi pitää töihin
 
absolutisti
ei mitään enää sittenkään.

ratkojalle:
yksi lensi yli käenpesän - eräs elokuvan henkilöistä
animaatio - hiiri reissussa erääseen maahan
politiikka ruutuun auttaa aika paljon wikipedian politiikka-sivu
 
ratkoja
Alkuperäinen kirjoittaja absolutisti:
ei mitään enää sittenkään.

ratkojalle:
yksi lensi yli käenpesän - eräs elokuvan henkilöistä
animaatio - hiiri reissussa erääseen maahan
politiikka ruutuun auttaa aika paljon wikipedian politiikka-sivu
mikä toi intiaanipäällikkö 8 sitte on,wikin tekstissä ei ollut mtn joka siihen menis.. vihjettä tohon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi ihmeessä ihmiset lähettelee vieläkin näitä puutelistojaan kun ne kaikki kuitenkin löytyvät vinkkeinä tai suoraan täältä sivuilta? Jos ei itse löydä / viitsi hakea niitä wikistä, niin voisi sen verran nähdä vaivaa että etsisi ne edes näiltä sivuilta...
nimim. sivusta ihmetellen seurannut
voin omasta puolestani sanoa että kahlasin ko 70 sivua läpi kahdessa päivässä ja kun eri tahtiin ratkoo näitä kuin muut on aika uuvuttavaa alkaa alusta selaamaan kun pääset loppuun.. varsinkin jos et muista millä sivulla mikäkin vihje on :whistle:
 
ratkoja
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi ihmeessä ihmiset lähettelee vieläkin näitä puutelistojaan kun ne kaikki kuitenkin löytyvät vinkkeinä tai suoraan täältä sivuilta? Jos ei itse löydä / viitsi hakea niitä wikistä, niin voisi sen verran nähdä vaivaa että etsisi ne edes näiltä sivuilta...
nimim. sivusta ihmetellen seurannut
voin omasta puolestani sanoa että kahlasin ko 70 sivua läpi kahdessa päivässä ja kun eri tahtiin ratkoo näitä kuin muut on aika uuvuttavaa alkaa alusta selaamaan kun pääset loppuun.. varsinkin jos et muista millä sivulla mikäkin vihje on :whistle:
sepä se.. siinä se syy miksen ala alusta yhä uudellee ja uudellee sivua koluilemaan,kun ei voi muistaa ja tietää missä on mahd. vihje ja onko edes vihjettä?

siksi koitan pyytää uudelle listalla sanoihin vihjettä.. mutta osa vissii tyrmää täällä tuon ja katsoo kieroon tmsj.. mutta toivosin ylempään listaani jokaisee sanaa jotakin vihjettä jotta peli etenisi..
kiitän ja niiaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi ihmeessä ihmiset lähettelee vieläkin näitä puutelistojaan kun ne kaikki kuitenkin löytyvät vinkkeinä tai suoraan täältä sivuilta? Jos ei itse löydä / viitsi hakea niitä wikistä, niin voisi sen verran nähdä vaivaa että etsisi ne edes näiltä sivuilta...
nimim. sivusta ihmetellen seurannut
voin omasta puolestani sanoa että kahlasin ko 70 sivua läpi kahdessa päivässä ja kun eri tahtiin ratkoo näitä kuin muut on aika uuvuttavaa alkaa alusta selaamaan kun pääset loppuun.. varsinkin jos et muista millä sivulla mikäkin vihje on :whistle:
Niinpä niin. Ite pääsin tämän pariin vasta tänään tossa vajaa kolme tuntia sitten ja oon nyt menossa sivulla 23. Matkan varrella tulee paljon vinkkejä joita ei vielä siinä kohtaa voi hyödyntää. Mä oon varmaan vielä jossain vaiheessa täällä oman listani kanssa ja toivottavasti silloin on joku vielä linjoilla joka auttaa :D
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi ihmeessä ihmiset lähettelee vieläkin näitä puutelistojaan kun ne kaikki kuitenkin löytyvät vinkkeinä tai suoraan täältä sivuilta? Jos ei itse löydä / viitsi hakea niitä wikistä, niin voisi sen verran nähdä vaivaa että etsisi ne edes näiltä sivuilta...
nimim. sivusta ihmetellen seurannut
voin omasta puolestani sanoa että kahlasin ko 70 sivua läpi kahdessa päivässä ja kun eri tahtiin ratkoo näitä kuin muut on aika uuvuttavaa alkaa alusta selaamaan kun pääset loppuun.. varsinkin jos et muista millä sivulla mikäkin vihje on :whistle:
Niinpä niin. Ite pääsin tämän pariin vasta tänään tossa vajaa kolme tuntia sitten ja oon nyt menossa sivulla 23. Matkan varrella tulee paljon vinkkejä joita ei vielä siinä kohtaa voi hyödyntää. Mä oon varmaan vielä jossain vaiheessa täällä oman listani kanssa ja toivottavasti silloin on joku vielä linjoilla joka auttaa :D
Mä tein noita ekoja relaatioita pari viikkoa sitten ja kirjottelin pikku lappusille vinkkejä ja sanoja sitä mukaa kun itsellä ei vielä ollut auennut joku ruutu. Hyvin sai selvitettyä tän niin. Kukaan nimittäin ei niitä enää silloin ollut tekemässä...
 
Ronsku
Palautetta tekijälle:
hyviä sanoja oli monta, hyviä ahaa-elämyksiä tuli myös.
Mutta. Ihan liian paljon kirjoitusvirheitä, kahtena edellisenä iltana oon takonut moneen kertaan sanoja, jotka ovat sitten seuraavana päivänä käyneet. Kirjoitit että olit tän "esipelannut", outoa että et silloin huomannut kirjoitusvirheitä - joita oli varmaan saman verran kuin kaikissa aiemmissa relaatioissa yhteensä kertaa viisi :( Osa sanoista oli myös niin kaukaa haettuja, että ilman itse antamiasi vihjeitä tuskin monikaan niitä olisi löytänyt.

Yleisesti ottaen nää on kyllä hauskaa ajanvietettä, nyt odottelemaan ysiä - niin ja tietty pitää vielä tahkota loppuratkaisua, toiv. siinä ei oo kirjoitusviherryksiä ;)
 
Ronsku
Pelin läpäisy:
466 / 466 (100.0%)

Vihjeet: 4 / 4
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 280

hiphei, ei ollut kirjoitusvirhettä.
ko. kirjailijan parissa kirjassa sisäsivulla kieltämättä on ollut väärin kirjoitettu tuo nimi.
kokeilin muuten loppuratkaisuakin muutaman kerran ennenkuin olin saanut kaikki vihjesanat auki, silloin ei vielä hyväksynyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Mä tein noita ekoja relaatioita pari viikkoa sitten ja kirjottelin pikku lappusille vinkkejä ja sanoja sitä mukaa kun itsellä ei vielä ollut auennut joku ruutu. Hyvin sai selvitettyä tän niin. Kukaan nimittäin ei niitä enää silloin ollut tekemässä...
Joo ei ole kyse siitä ettenkö mäkin niitä word:iin kopioisi, mutta silti voi mennä jotain ohi.
 

Yhteistyössä