RELAATIO 8 ilmestynyt :D

Kyy
Jos ei noilla vihjeillä aukee, niin tuun huomenna sit valottaan lisää. :D Hauskaa iltaa teille! Ja kiitoksia kaikesta palautteesta, tälläisen rakentaminen on yllättävän vaikeaa. Pitää kehittää ensi kertaan systeemiä, että tulisi vähän johdonmukaisempi. :D
 
mä nyt kysyn vaikka tiedän että näitä on jo kysytty useaan otteeseen..
ei jaksa vaan enää selata koko pinoa läpi jos on mennyt aiemmin ohi..

musiikki:
7
10
11+8 - 11+5
5
tyylilaji 5+6

elokuva:
lobotomia 12+16
ylyk 17
6+8
ohjaaja 4+8
pm 5+4+8+2
pm 11
animaatio 6+8+10

kulttuuri:
ld 6+12
6+7
5+7
17 - 12+9

politiikka:
talous 4+6
pa 8

ruoka:
ravinto 13
11
ruokavalio 11

sauna:
soa 15 ja 10

koulu:
oppi 3+4+5+6
nk 11
10

työ:
9
maitotalous 10

muoti:
18
muotitalo 13 (mikä ihme tää on, kun mä olen 2 päivää ettinyt eikä löydy :headwall: )

kulkuväline:
bussi 5

kaupungit ja kunnat:
manse 9

rakkaus:
9+13
kaunis nainen 6+5

sellasia helppoja vihjeitä etttä löytää.. silmät ristissä jo..
mielellään ei heti suoria vastauksia..vielä ;)
 
emmatiikeri
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Just sain sen :D Se pa on, miten sen nyt vinkkais. Uskontokin voi olla sellainen.
Voi ää, toi ei kyllä auttanu nyt yhtään. Mutta sainpas sentään sen ruoan 11, kun kaveri keksi. :D Miten ois uudet vaihtikset, helpommalla vihjeellä tällä kertaa? ;)
 
emmatiikeri
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Saiko joku sen lobotomian väännettyä oikein? Samaten musiikki 6+8 ei aukea mulle.
Musta rupee tuntuu että tossa lobotomiassa on joku virhe. Se on nyt ainoa sana mikä multa puuttuu ja kovasti oon yrittäny väännellä ja käännellä, mut ei aukene.

Siihen säveleen tulee herra, joka on määritellyt musiikin näin: "Musiikin sisältönä ovat liikkuvat sävelmuodosteet".
 
ratkoja
mikäs toi ruoka systeemistä lähtevä seuraava sana on ei se joka googlella löyty vaan se seur.. ? :D

ja lobotomian jos joku vois sanoo suoraa,oon kans ite vääntäny,kääntäny sunm uuta mutta ei osu :
 

Yhteistyössä