Tää sana mikä tästä tulee ois kyllä ollu kätevämpi laittaa lähtemään tuosta opettajan viereisestä reunasanasta, olis ihmiset varmaan keksineet helpommin. Mutta mitäs pienistä.Alkuperäinen kirjoittaja manta:Jos lapsi on kotona oppimassa niin se saa *
Jep ja nyt sain sen sitten Totta, selkeesti helpommin ois hokannu.. Ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Tää sana mikä tästä tulee ois kyllä ollu kätevämpi laittaa lähtemään tuosta opettajan viereisestä reunasanasta, olis ihmiset varmaan keksineet helpommin. Mutta mitäs pienistä.Alkuperäinen kirjoittaja manta:Jos lapsi on kotona oppimassa niin se saa *
ääh koitin rasta reggae eikä se mene,oonko oikeilla jäljillä ees?Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:RATKOJA:
Musiikki 7 (ylös) => Biisi eli laulu eli ... niin mikä?
Bob marley 5+6 => Marleyn musiikin tyylisuunta
Musiikki 9 (alavasen viisto) => Tyylisuunta toiselta nimeltään. esim. folk rock ja garage rock ovat rockille tällaisia.
Reggae-wiki, Reggaen historia-kohdan kolmas kappale ja ensimmäinen lause.Alkuperäinen kirjoittaja ratkoja:ääh koitin rasta reggae eikä se mene,oonko oikeilla jäljillä ees?
tyylisuuntaa en tiä kun tällästä musaa en kuuntele edes :S oisko vihjettä tmsj?
mää en kyll tajua.. joku reggae se on mut enempää en saa irti.. sano suoraa mulle tämä sekäAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Reggae-wiki, Reggaen historia-kohdan kolmas kappale ja ensimmäinen lause.Alkuperäinen kirjoittaja ratkoja:ääh koitin rasta reggae eikä se mene,oonko oikeilla jäljillä ees?
tyylisuuntaa en tiä kun tällästä musaa en kuuntele edes :S oisko vihjettä tmsj?
Roots reggaeAlkuperäinen kirjoittaja ratkoja:mää en kyll tajua.. joku reggae se on mut enempää en saa irti.. sano suoraa mulle tämä sekä
Musiikki 9 (alavasen viisto)
Ainoo minkä mä olen keksinyt on "tylsistyttää persoonattomaksi" ja se kyllä mahtuiskin tuohon, mutta ei silti käy!Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ei tuu mittään. Mä täällä taivuttelen sanoja ja lasken kirjaimia. Mikään ei osu tuohon
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:Roots reggaeAlkuperäinen kirjoittaja ratkoja:mää en kyll tajua.. joku reggae se on mut enempää en saa irti.. sano suoraa mulle tämä sekä
Musiikki 9 (alavasen viisto)
Tyylilaji
et viitis kertoa muillekkin sitä,on etittny aika kauvan tuotaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:saitteko sen lobotomian jo
mulla olis se
siinä on kirjotusvirhe (taas yksi siis)... persoonallisuus on kirjoitettu yhellä o:llaAlkuperäinen kirjoittaja ratkoja:et viitis kertoa muillekkin sitä,on etittny aika kauvan tuotaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:saitteko sen lobotomian jo
mulla olis se
Mä arvasin ja yritinki kirjotella sitä jo kirjotusvirheilläkin.. kerroks kummin päin noi tulee, eli t+p vai p+t?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siinä on kirjotusvirhe (taas yksi siis)... persoonallisuus on kirjoitettu yhellä o:llaAlkuperäinen kirjoittaja ratkoja:et viitis kertoa muillekkin sitä,on etittny aika kauvan tuotaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:saitteko sen lobotomian jo
mulla olis se
t pAlkuperäinen kirjoittaja manta:Kerro alkukirjaimet
sano suoraa vaan,tuota on nii kauvan pyöritetty jo..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siinä on kirjotusvirhe (taas yksi siis)... persoonallisuus on kirjoitettu yhellä o:llaAlkuperäinen kirjoittaja ratkoja:et viitis kertoa muillekkin sitä,on etittny aika kauvan tuotaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:saitteko sen lobotomian jo
mulla olis se