RELAATIO 8 ilmestynyt :D

limmi
[QUOTE="vieras";26079073]kun ei voi näitä vanhoja muistaa ulkoa, niin olisi kiva tietää, montako kirjainta on puuttuvassa sanassa[/QUOTE]


tiiäkköö mikä yhistää noi anoppii ja puolisoo 10 kirjainta ?
 
-
[QUOTE="linni";26079097]älä ny ! tää on ainoo relaatio mitä oon ikinä ees jaksanu alottaa :D
ja nyt mua saa auttaa että mikä perhana toi on toi puolison ja anopin välil oleva 10[/QUOTE]

Mikä tulee norsunluurannikosta 8 ja antropologiasta 6+9?

kerro niin kerron sulle ton puolison ja anopin välisen.
 
"linni"
ok ny meni hermot teihi saatanan sanapeli nörtteihi ku ei voi vittu yhen yhtä sanaa kertoo ? Kaikki vaa antaa tääl jotai hissukka vinkkei sillee "se alka a:lla ja siin on 346 kirjainta". Nyt jos joku teistä ihanista nörteistä kerro mulle mikä helvetti toi puoliso - anoppi välinen juttu on hirtän itteni. jaaa heiehieheihei ihmiset pääsin eteepäi jee oon ylpee ittestäni !

? 9 8 7 ?
6 5 1 7 ?
5 ok 3 5 6
11 5 9 5 6
? 7 6 7 5

Pelin läpäisy:
186 / 466 (39.9%)

Vihjeet: 1 / 4
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
302 / 1586
 
Ei oo Wittgenstein se antropologi mitä ainakin itse haen. Sinne oikealle ylös siis. Oon selannu sekä suomi- että enkkuwikien antropologilistat läpi, eikä löytynyt. Joten, PLEASE voisko joku kertoa tän?

Muita puuttuvia:

Ruoka
-----------
hiilihydraatit --> (3) --> Atkins
ruoka --> (11)

Politiikka
----------------
politiikka --> (11) oikealle alaviistoon ja siitä --> (15)

Koulu
----------
Oppiaine --> (15)
 
Ha!

Antropologi löytyi enkkuwikin "antropologit maittain" listauksesta. Koska oon viettänyt tuntikausia tätä etsiessä, kerron sen muille kohtalotovereille suoraan:
Carlos Castaneda

Nyt puuttuu enää

Ruoka
------------
Hiilihydraatit ---> (3) ---> Atkins
Ruoka ---> (11)

Anyone?
 

Yhteistyössä