Please....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turku ruutu
talvi sanasta se 8 kirjaiminen sana ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Please....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turku ruutu
Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mihin suuntaan?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Please....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turku ruutu
talvella tulee taivaalta.
Siitä eteenpäin jos jollain ois 11 tai 12 niin saa neuvoa
tai jumalaisesta näytelmästä suoraan se 9 ?
Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
oon nyt kokeillut kaikki hoolla alkavat, missä on vee, mm. harvard, havaiji, hanover, mutta ei mikään vaan käy. Saa kertoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:HAH! Tässä lienee kirjoitusvirhe, alkaa H:lla, mutta pistä sitten v:n tilalle W.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Voisko viel pyytää vaik alkukirjainta tolle yliopistolle, ku en löydä millään.. http://www.hr4europe.com/america.php?cpl=us15fiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jos uskaltais kysyä apuja välillä, kun on ite vihjaillu muille
TURKU-Ruutuun:
Ruotsi -> kummatki 19
Yliopisto -> 7 ylös Yliopisto usassa
Sinappikaasu -> alas 13
Talvi -> alas 8
Joulu -> alas 10
..ja sit tietty toi vihje viel puuttuu, mut sen yritän keksiä jossain vaiheessa ite
tää lista on niin pitkä et menis koko yö ku kaikki kävis läpi, joten se alkukirjain ois ihana <3
HarwardAlkuperäinen kirjoittaja ronsku:oon nyt kokeillut kaikki hoolla alkavat, missä on vee, mm. harvard, havaiji, hanover, mutta ei mikään vaan käy. Saa kertoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:HAH! Tässä lienee kirjoitusvirhe, alkaa H:lla, mutta pistä sitten v:n tilalle W.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Voisko viel pyytää vaik alkukirjainta tolle yliopistolle, ku en löydä millään.. http://www.hr4europe.com/america.php?cpl=us15fiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jos uskaltais kysyä apuja välillä, kun on ite vihjaillu muille
TURKU-Ruutuun:
Ruotsi -> kummatki 19
Sinappikaasu -> alas 13
Talvi -> alas 8
Joulu -> alas 10
..ja sit tietty toi vihje viel puuttuu, mut sen yritän keksiä jossain vaiheessa ite
tää lista on niin pitkä et menis koko yö ku kaikki kävis läpi, joten se alkukirjain ois ihana <3
nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
Listasi eka mutta v=wAlkuperäinen kirjoittaja ronsku:oon nyt kokeillut kaikki hoolla alkavat, missä on vee, mm. harvard, havaiji, hanover, mutta ei mikään vaan käy. Saa kertoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:HAH! Tässä lienee kirjoitusvirhe, alkaa H:lla, mutta pistä sitten v:n tilalle W.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Voisko viel pyytää vaik alkukirjainta tolle yliopistolle, ku en löydä millään.. http://www.hr4europe.com/america.php?cpl=us15fiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jos uskaltais kysyä apuja välillä, kun on ite vihjaillu muille
TURKU-Ruutuun:
Ruotsi -> kummatki 19
Sinappikaasu -> alas 13
Talvi -> alas 8
Joulu -> alas 10
samat puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja saga:Kiitos Vergiliuksesta, harmi vaan, ettei siitä auennut mitään lisää..
Oon nyt aivan jumissa.. Onko kukaan keksinyt niitä iso-britanniasta ja englannista lähteviä
12+7 tai 6+7 ?
tai MF tähtien sota -ruudussa se ylempi 10 ?
Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
Nyt keksin sen 12. Missä se tyyppi asustaa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
mulla puuttuu teatteri 10 ja se 5+7Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:missä nuo on?Alkuperäinen kirjoittaja newman:teatteri 12 ja 13?
Mulla puuttuu kaikki lumi-sanasta lähtevätkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
se mullakin jo oli, puuttuu vaan se yksi 10Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt keksin sen 12. Missä se tyyppi asustaa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Mulla puuttuu kaikki lumi-sanasta lähtevätkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
kumma juttu mutta oon siis kokeillut noi kaikki myös tuplaweellä eikä vaan hyväksy harwardia. ei isolla kirjotettuna eikä copypastella täältä. outoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HarwardAlkuperäinen kirjoittaja ronsku:oon nyt kokeillut kaikki hoolla alkavat, missä on vee, mm. harvard, havaiji, hanover, mutta ei mikään vaan käy. Saa kertoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:HAH! Tässä lienee kirjoitusvirhe, alkaa H:lla, mutta pistä sitten v:n tilalle W.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Voisko viel pyytää vaik alkukirjainta tolle yliopistolle, ku en löydä millään.. http://www.hr4europe.com/america.php?cpl=us15fiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jos uskaltais kysyä apuja välillä, kun on ite vihjaillu muille
TURKU-Ruutuun:
Ruotsi -> kummatki 19
Sinappikaasu -> alas 13
Talvi -> alas 8
Joulu -> alas 10
kokeilepa nyt yksöisveellä. mulla on se vastaus vaihtunu, joten se on varmaan just korjattu!Alkuperäinen kirjoittaja ronsku:kumma juttu mutta oon siis kokeillut noi kaikki myös tuplaweellä eikä vaan hyväksy harwardia. ei isolla kirjotettuna eikä copypastella täältä. outoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HarwardAlkuperäinen kirjoittaja ronsku:oon nyt kokeillut kaikki hoolla alkavat, missä on vee, mm. harvard, havaiji, hanover, mutta ei mikään vaan käy. Saa kertoa suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:HAH! Tässä lienee kirjoitusvirhe, alkaa H:lla, mutta pistä sitten v:n tilalle W.Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Voisko viel pyytää vaik alkukirjainta tolle yliopistolle, ku en löydä millään.. http://www.hr4europe.com/america.php?cpl=us15fiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Jos uskaltais kysyä apuja välillä, kun on ite vihjaillu muille
TURKU-Ruutuun:
Ruotsi -> kummatki 19
Sinappikaasu -> alas 13
Talvi -> alas 8
Joulu -> alas 10
samoinAlkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Mulla puuttuu kaikki lumi-sanasta lähtevätkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin on nuo. Puuttuu vielä ihan siellä reunassa olevat 10 ja 12.Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:nyt mulla on kaksi ylintäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden keksin...keväällä oleva juhlaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin tuottaa ja pahasti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:menee hermot noissa joulusanoissa, kympit tuottaa tuskaa...
mitä silloin annetaan
ja kuka ne tuo
ministeri 14 v:llä alkava puuttuu, mikä ihme se voi olla?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Miten saa eduskunnan?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:v ja vAlkuperäinen kirjoittaja newman:No niin, koira ulkoilutettu välillä, sit taas tän kimppuun.
Mä en oo saanut Karjala-ruudussa eduskuntaa ees auki. Saisko niihin ministeri-sanoihin vaikka alkukirjaimet avuksi?
ja sit se kolmas on nimi TA
jos niitä tarkotit