On mulla se juu. Mitähän mä keksisin ettei mee liian helpoks, oon niin huono keksimään näitä vihjeitä Mut sanotaan nyt vaikka et se on turun sijainnille ominainen tavaran ja ihmisten siirtymäpaikka Tajuatko yhtään mitä tarkotan?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Onko sulla Hali se Turun vihjesana? Jos on niin vinkkiä
Mihin kohtiin kaipaat vihjeitä?
Grönlanti: autonomia eli ...Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Sinne Grönlantiin voisin kaivata vinkkiä kun en siellä pääse etenemään.. Mites pääsis kohti vihjesanaa, ilmeisesti joko Islannista tai sit Grönlanti -> ylös 12..
:wave: olisiko jollakin vihjettä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisiko vihjettä uskonto ruudussa vatikaanivaltiosta lähtevään 17 kirj. sanaan.
Kiitos <3 Pääsinkin viel suoraan vihjeeseen miettimättä sen kummemmin, kivaAlkuperäinen kirjoittaja saga:Joo siitä 12 ylös pääsee lähemmäs vihjesanaa. Se on hallinto-tapa, mikä Grönlannissa on.
Mää lähden nyt kans nukkumaan, tilanne:
Pelin läpäisy:
569 / 652 (87.2%)
Vihjeet: 4 / 5
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
1 / 302
Mikä vihjesana sulla on mitä mulla ei? Viitsitkö vinkata vielä sen?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Joo siitä 12 ylös pääsee lähemmäs vihjesanaa. Se on hallinto-tapa, mikä Grönlannissa on.
Mää lähden nyt kans nukkumaan, tilanne:
Pelin läpäisy:
569 / 652 (87.2%)
Vihjeet: 4 / 5
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
1 / 302
Vartijat tai siis se armeijaAlkuperäinen kirjoittaja vieras::wave: olisiko jollakin vihjettä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisiko vihjettä uskonto ruudussa vatikaanivaltiosta lähtevään 17 kirj. sanaan.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Vartijat tai siis se armeijaAlkuperäinen kirjoittaja vieras::wave: olisiko jollakin vihjettä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisiko vihjettä uskonto ruudussa vatikaanivaltiosta lähtevään 17 kirj. sanaan.
Mistä pääsee Tähtien sota vihjeeseen? Vinkkaatko vähä tota DDR-vihjettä.Alkuperäinen kirjoittaja saga:Nyt mulla on kaikki viisi vihjesanaa Pitää loppuratkaisun pähkäily jättää huomiseks. Mulla on sieltä DDR-ruudusta sana, Tähtien sota, Musta surma, Grönlanti ja Turku.
saisko suoraan sen biologisen aseen 13? en keksi siihen yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:rutto-pernarutto-biologinen ase- sitä linjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja .....:saisko suoraan sen biologisen aseen 13? en keksi siihen yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:rutto-pernarutto-biologinen ase- sitä linjaa.
ja mikä yhdistää ne lehdet grönlanti-ruudussa?
nyt ei ymmärrä.. ei sitten millään..Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja .....:saisko suoraan sen biologisen aseen 13? en keksi siihen yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:rutto-pernarutto-biologinen ase- sitä linjaa.
Nää yhdistää ne keltaisella pohjalla olevat otsikot, mutta siitä jatkoa en tiedä
Jatko on se, mikä lehdessä on usein lähes samannäköinen kuin tuo keltaisella pohjalla oleva.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja .....:saisko suoraan sen biologisen aseen 13? en keksi siihen yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:rutto-pernarutto-biologinen ase- sitä linjaa.
Nää yhdistää ne keltaisella pohjalla olevat otsikot, mutta siitä jatkoa en tiedä
JoukkotuhoaseAlkuperäinen kirjoittaja .....:saisko suoraan sen biologisen aseen 13? en keksi siihen yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:rutto-pernarutto-biologinen ase- sitä linjaa.