Alkuperäinen kirjoittaja minnie:DDR 8, 5 turvallisuuselin, 10 , 7, 3
pohjoinen 13
itä-saksa 7+6
löytyiskö apua?
Mikä se autokolmonen on, en löydä mistään vaikka miten etin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
DDR 5 on se vakoiluhomma.
tarkotatko bmw?Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Mikä se autokolmonen on, en löydä mistään vaikka miten etin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
sanotko molemmat suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
BMW? Emmä semmosta tonne saa vaikka koitin aiemminki jo Tulee varmaan sit jonneki mitä mulla ei vielä oo..Alkuperäinen kirjoittaja umayya:tarkotatko bmw?Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Mikä se autokolmonen on, en löydä mistään vaikka miten etin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
toinen 3kirjaiminen on emwAlkuperäinen kirjoittaja Hali87:BMW? Emmä semmosta tonne saa vaikka koitin aiemminki jo Tulee varmaan sit jonneki mitä mulla ei vielä oo..Alkuperäinen kirjoittaja umayya:tarkotatko bmw?Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Mikä se autokolmonen on, en löydä mistään vaikka miten etin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
Huh, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja umayya:toinen 3kirjaiminen on emwAlkuperäinen kirjoittaja Hali87:BMW? Emmä semmosta tonne saa vaikka koitin aiemminki jo Tulee varmaan sit jonneki mitä mulla ei vielä oo..Alkuperäinen kirjoittaja umayya:tarkotatko bmw?Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Mikä se autokolmonen on, en löydä mistään vaikka miten etin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja saga:Tuo autolyhenne mulla jo DDR:stä oli, mut oisko jollain sitä ylempää kolmekirjaimista?
anteeks kun sanon suoraan :ashamed:
mä en enää muista mikä se on joten sanon suoraan brdAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mikäs on ddr:stä ylös 3
Kiitos! Arvostan suoruuttasi!Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mä en enää muista mikä se on joten sanon suoraan brdAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mikäs on ddr:stä ylös 3
ole hyväAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kiitos! Arvostan suoruuttasi!Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mä en enää muista mikä se on joten sanon suoraan brdAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mikäs on ddr:stä ylös 3