Mistä ihmeestä nämä on tulleet? Enid Blytonista? Vinkkaa E.B.stä lähtevä 8 jos tiedätAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musta surma:
pesä...9
munkki ...7 ja ...11
Mistä ihmeestä nämä on tulleet? Enid Blytonista? Vinkkaa E.B.stä lähtevä 8 jos tiedätAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musta surma:
pesä...9
munkki ...7 ja ...11
miten saa munkin, ritarin ja keskiajanAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musta surma:
paiserutto-rutto ...10
ritari ..5..6
keskiaika ..10
pandemia ...8
pesä...9
munkki ...7 ja ...11
Luovutettu karjala:
neuvostoliitto ..5..7
laatokka ...6
karjala vas ..-..15
karjala alas ..6
eduskunta ylös ..-..15 ja ..16
viipuri ..8..6
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musta surma:
paiserutto-rutto ...10 11.9. iskujen jälkeen tällanen rutto usassa
ritari ..5..6
keskiaika ..10
pandemia ...8
pesä...9
munkki ...7 ja ...11
Luovutettu karjala:
neuvostoliitto ..5..7
laatokka ...6
karjala vas ..-..15
karjala alas ..6
viipuri ..8..6
munkki mulla on, se tuli tuolta luovutettu venäjä puolelta mut mistä nää muut tuleeAlkuperäinen kirjoittaja minnie:miten saa munkin, ritarin ja keskiajanAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musta surma:
paiserutto-rutto ...10
ritari ..5..6
keskiaika ..10
pandemia ...8
pesä...9
munkki ...7 ja ...11
Luovutettu karjala:
neuvostoliitto ..5..7
laatokka ...6
karjala vas ..-..15
karjala alas ..6
viipuri ..8..6
Musta surma -ruutuAlkuperäinen kirjoittaja umayya:munkki mulla on, se tuli tuolta luovutettu venäjä puolelta mut mistä nää muut tulee
mulla onkin siellä ihan tyhjää..Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Musta surma -ruutuAlkuperäinen kirjoittaja umayya:munkki mulla on, se tuli tuolta luovutettu venäjä puolelta mut mistä nää muut tulee
edit: keskiaika tulee ihan suoraan siitä mustasta surmasta..
kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Musta surma -ruutuAlkuperäinen kirjoittaja umayya:munkki mulla on, se tuli tuolta luovutettu venäjä puolelta mut mistä nää muut tulee
edit: keskiaika tulee ihan suoraan siitä mustasta surmasta..
kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja saga:karjala 15 vasemmalle on löydettävissä täältä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Karjala siinähän on se väliviiva, niin löytynee helposti
Mä ottaisin mielellään tonne Tähtien sotaan apuja, ihan vieras ala mulle..
MF 10
9+7+10
uhkapelistä 14
uhka 12
luovutettu karjala - laatokan karjala - laatokka - valamo - luostari - munkkiAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Antaisitteko suoran vinkin siihen sanaan, mistä pääsee sit siihen munkkiin? Mulla alkaa olemaan nuppi ihan tyhjä ja sekaisin ja pimeä ja ontto jajaja...
sama vika..Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:pesä tuli käestä alkaen, mikä on käki
ja tuo käkihän tuli sieltä karjalasta.
karjalasta tulee myös munkki
musta surma ei ollu nyky aikana vaan keski ajalla ja sillo oli nuo ritaritkii
jostai syystä miä en oo taas tajuavinani tota et mikä tuli iskujen jälkeen :ashamed:
vähä meinais olla semmonen kuin Uni simmuja painamassa
v ja vAlkuperäinen kirjoittaja newman:No niin, koira ulkoilutettu välillä, sit taas tän kimppuun.
Mä en oo saanut Karjala-ruudussa eduskuntaa ees auki. Saisko niihin ministeri-sanoihin vaikka alkukirjaimet avuksi?
jooAlkuperäinen kirjoittaja umayya:sama vika..Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:pesä tuli käestä alkaen, mikä on käki
jostai syystä miä en oo taas tajuavinani tota et mikä tuli iskujen jälkeen :ashamed:
haluutko suoran vastauksen?
*muoks* niin mikä se käki on?
kun ei ny mee jakeluun..
pernarutto (kai sä sitä tarkotit ? )Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:jooAlkuperäinen kirjoittaja umayya:sama vika..Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:pesä tuli käestä alkaen, mikä on käki
haluutko suoran vastauksen?
*muoks* niin mikä se käki on?
kun ei ny mee jakeluun..
Alkuperäinen kirjoittaja saga:enid blyton -ruudussa olisko kenelläkään
iso-britannia 12+7
englanti 6+7 ja 4+5
Ehkä osa jotain nimiä? Mut en mä vaan tajua.