kiva ku kyselet ja oot kaikkia edellä.. auttaisit itse sit ku kysymyksiä täällä on vaikka kuinka..Alkuperäinen kirjoittaja newman:Tähtien sodassa Palpatinesta eteenpäin 7?
mihin tuo tulee?Alkuperäinen kirjoittaja newman:Tähtien sodassa Palpatinesta eteenpäin 7?
Mulla muuttui kanssaAlkuperäinen kirjoittaja minnie:heiiiii, miks mulla muuttu relaatiossa yhtäkkiä värit kirkkaanvihreäks?
mä menin pataässä-ruudun kautta.. korttipakasta eteenpäin -Alkuperäinen kirjoittaja umayya:jaaha taas saa hetken pelailla..
auttaisko joku tonne oikeeseen ylänurkkaan, ilmeisesti star wars ruutu..
vaikka pekosta?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:pata 10?
ruutu 8 ja 9?
pori 4+4 tapahtuma ja 5+7?
minusta ainakin näyttää että osa harmaista kyselee sanoja, muttei auta itse ollenkaan. valmiita sanoja ei tarvikaan laittaa, mielellään vihjeitä.Alkuperäinen kirjoittaja newman:huutomerkille! Jos en vastaa niin ilmeisimmin en tiedä itsekään. Osaan taas löytyy vastaukset helposti googlaamalla vihjesanat. Ei kai niitä sanoja ole tarkoitus suoraan kopioida toisilta.
Mulle ei tuo 11 "yksinvaltias" aukene. Saisko lisää rautalankaa?Alkuperäinen kirjoittaja newman:valtionpäämies:
14 > saksan pomon nimitys
8 > kunkku toisella nimellä
11 > yksinvaltias
muihin kaipaisin vihjeitä itsekin.
Puuttuu ainakin multa. Mie menin sinne Valtionpäämies-ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Auttakaa, että saan viimeisenkin ruudun auki. Uskonto-ruudussa Sveitsi 6?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mulle ei tuo 11 "yksinvaltias" aukene. Saisko lisää rautalankaa?Alkuperäinen kirjoittaja newman:valtionpäämies:
14 > saksan pomon nimitys
8 > kunkku toisella nimellä
11 > yksinvaltias
muihin kaipaisin vihjeitä itsekin.
Ja jollain tais olla se rutot yhdistävä, saisko siihen vinkkiä?
Kim jongin? Siitä multa puuttuu se seuraava 5. Autatko?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Puuttuu ainakin multa. Mie menin sinne Valtionpäämies-ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Auttakaa, että saan viimeisenkin ruudun auki. Uskonto-ruudussa Sveitsi 6?
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:tai sit toi pokeri 8, mä en keksi ollenkaan.. siis oon kokeillu rahapeli mut mun älli ei riitä enempään
Eikun sen saksaan liittyvän kautta. Tarviitko lisää vihjeitä?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Kim jongin? Siitä multa puuttuu se seuraava 5. Autatko?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Puuttuu ainakin multa. Mie menin sinne Valtionpäämies-ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Auttakaa, että saan viimeisenkin ruudun auki. Uskonto-ruudussa Sveitsi 6?